TrackView uygulamasını iptal etmek imkansız boşa para ödersiniz. sakın kullanmayın! kullandınız mı?

Ben denemek için üye oldum ücretsiz deneme var deyip kandırıyorlar. sonra beğenmedim iptal ettim TrackView i. kredi kartıma her ay 35 tl TrackView ödemesi geliyor. iptal etmenin şartı da bir yıl bitecek kullanmadığım halde ödeme yapıcam sonra iptal olacakmış yani anlicanız enayi yerine koyuyorlar sizi. sakın kullanmayın ayrıca çok kötü bir uygulama bir işe de yaramıyor
TrackView uygulamasını iptal etmek imkansız boşa para ödersiniz. sakın kullanmayın! kullandınız mı?
Cevapla