şimdiye kadar en çok 300 ödemişimdir. tesettüre uygun hazır modeller aşırı pahalı olduğundan genelde diktiriyorum. açıkçası bir kıyafete veya bir eşyaya fazla para vermek bana çok mantıklı gelmiyor. bir süre sonra modası geçiyor, sıkılıyorsun ve değiştirmek istesen de verdiğin para kapı gibi karşında durunca elin kolun bağlanıyor :D he tabi son şıktaki 4000 tl ve üzeri veren arkadaşlar kadar zengin olmadığımdan böyle düşünüyor olabilirim de :D yani işimi görsün yeter kısacası.
Kimse inanmadı ama ben çok kaliteli çok çok güzel bir kaban-montu 25 tl ye almıştım. Modeli bile çok hoş. Özel olarak fiyat belirlemem çıkarım beğenirim. Denerim pazarlık yaparım alırım.
Aldığım en pahalı mont 340 liraydı diesel'den. En sevdiğim montum'du Onuda kışın yolda gördüğüm, otobüs durağında banklara oturmuş soğuktan üşüyüp titreyen kedinin üstüne sardım ve yoluma devam ettim. Sabah montu almaya geldiğimde yoktu. Üzülmedim yaptığım şeyi birdaha olsa yine yapardım
2500 liraya araba satiyolar bee.. Ben montu begeniyorum 100 lira.. Bekliyorum kış bitince 70 liraya aliyorum. Seneye kış gelene kadar kilo aliyorum bana olmuyor baskasina hediye ediyorum
Uçak gemisinden kastın mesela şey gibi bişey mi mesela 15 nisandan üç dört gün önce Amerika Kore açıklarına hidrojen bombası denedikleri için uyarı olsun diye yolladıkları gibi bişey mi
Bilmem sen aile mal varlığımıza kafa yorduğuna göre ona takılcağıma buna takılmak daha mantıklı geldi ne biliyim global sorunlara insanlığa tarihe siyasete kafa yorarım onun bunun sermayesiyle ilgileniceğime baya mutluyum buna takıldığım için ben
@Nedemekyok bunun ayipla utanmakla ne alakasi var arkadasim? U ve i harfleri yanyana ve gorusu kontrol etmeden gonderdim. Sanirim sen anlamadin ayip mayip diyorsun. Aciklamasi budur. Meslegim cok ozel bir meslek utanmam ve her yerde de soylerim.
En İyi Cevaplar