Arkadaşlar 2011 Alfa Romeo 159 mu Yoksa 2013 Ford Mondeo mu daha güzel duruyor😊
Alfa Romeo 159
Ford Mondeo
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
mondeo tek geçerim gerçi ben hastası olduğum ve kullandığım için etki altında bırakmak istemem lakabı yer uçağıdır
Aynen hocam haklısınız bendede 2013 trend paketi var çok memnunum 😊
selective var bende de hele otobana çıktığında benim diyen arabaya tuz yutturuyor
Hocam selective benimkinin üst paketi ben araştırmadan aldım araştırsaydım ya titanyum alırdım ya da selective 😊
Tabiki Mondeo <3 www.ekspresplaza.com.tr/.../DSC_2978.JPG</a>
Hocam aynen öyle size katılıyorum benim gibi düşündüğünüz için çok mutlu oldum 😀😊
Alfa'yı boşver kimsede yok sıkıntı çıkarır. Dünyada çok satılan bir model her türlü daha mantıklı :D
Aynen hocam haklısınız 😀
Mondeo
Hem 2 sene daha yeni
Hemde parçası servisi bol
Satarken de alıcısı kolay bulunur
Aynen öyle sana katılıyorum hemde daha karizmatik duruyor bence 😊
Daha ağır görünüşlü
Konforu da yol tutuşu da iyi
Aynen çok haklısınız 😊
FORD bayiinde mi çalışıyorsunuz, bu ne şaşırtıcı bilgi :)
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar