👀
👃🏻
👅
Tabiiii kiii de A 🤙👄
7 tane adam var birini mi seçiyosun? :) 3 ünü de alsınlar :) :)
şaka bir yana sanki arasında en iyi B ısıtır gibi geldi :)
Kokuşmuyum ki 😂🙈
Kokoşum biraz evet yaşıma uygun değilim 😂 Ama dikkat çekiyorum herzaman ıkadarda kötü değil zevkim ya 🙈😂
En beğendiğimde o :-) yukardaki orjinal diğerleri çakma zaten. Bu yüzden daha sıcak tutacağına eminim ;-) zaten ben modaya uyan biri değilim, hoşuma gittiyse tamamdır, ayaklarımı sıcak tutsun yeter, ve almanya gerçekten çok soğuk hanı şu an güneşli fakat yerler don buz tuttuk, kar yağınca ısınıyor ama akşam -10 dereceydi, geçen doktora gititm 1 saat beklerken burnumun ucu bile dondu ayaklarım buz tuttu çizmem olmasına rağmen. Ve 37 yaşına gireceğim sonra idrar yollarımı üşütüyorum 😂😂😂😂😂😂 yaşlandık ahahahha
:) esas cümle de bu bence, en beğendiğim o :)
sen beğeniyosan ve giyerken hem keyif alıp hem de işini görüyosa o senin modandır :) ve inan öyle olunca modan hiç geçmez :) :)
Almanya'da akrabalarım var onlar da söyler hep.. ortama uyum sağlamak gerek tabi :)
yaşın kaç olursa olsun kadınların en büyük derdi değil mi idrar yolları? :) :) :)
Aynen ya hiç sorunum yoktu aslında bu yaşıma kadar ilk defa oluyor 🙈🙈 demekki yaşlanıyorum.
Koyun yünü sıcak tutar gibi me geliyor, ötekileri sahte sentetik yün gibi bişey, sıcak tutmaz gibime geldi belki yanılıyorum ama.. bilemedim🤔
Valla ısmarladım 3 tane kalmıştı 🙈 Umarım kış geçmeden gelir yoksa hastane hastane dolaşacağım bu gidişle 😬😬 antibiotik alıyorum cidden şu an 😭😭
Gelince feedback yaparım 👍
Teşekür ederim :-)
https://i.hizliresim.com/ZM6n8V.jpg
Geliomuymuş hemen? 😂😂
Acikcasi bende pazartesi gelir diye düsünmüstüm bukadar hizli beklemiyordum 🙄🙈
Mis mis keyfim yerine geldi 😉
🙈🙈 Off of.. işte öyle.. teşekkür ederim tekrar..
Tziiiih yok tamam boşver 😂🙈
Yok valla önemsiz bişeydi 😉
Valla meraklık konu değil yemin bak
Evin içindemi giyim😂🙈
bir denedim sadece azcık yürüdüm ve kaldırdım dolaba :-) artık dışarı çıkarsam giyerim
Evet ama ben hep yorumları okuyorum alanların birde Almanyadan olmasına bakıyorum. Orada yazılarda ayakkabı numaram 38 ve tam oldu diyen kişi çoksa ona göre numaramı alıyorum..
bikere başıma geldi oda 39 ısmarladım 41 gibiydi geri yolladım çindenmiş bakmamıştım satıcıya 😂😂😂😂
Çin malı ve çinden almada nerden alırsan al ;-)
En iyisi avrupa barı adamlar sorun olunca ya yenisini gönderiyor ya da parasını geri veriyor.
Tabi ki oku, çünkü 100 kişiden 80 i onaylamışsa o satıcıyı yamuk yok diye düşün ;-)
;-) bende almıyorum aslında ama bazı şeyler mağzada bulunmuyor ve kadınları bilirsin süslü püslü meraklısı 😂😂😂 yani şahsen ben öyleyim.
evet ayakkabıya göre değişir bu akdıklarımın sahteleride var orda mesela onlar daha ucuz ama bir kere giyip atmaktansa fazla verip uzun giymekten yanayım. ;-)
Öyle işte.. onu geçtimde ne pişirsem acaba saat 14:42 😂 Akşam ne yesem diye düşünüyorum
Patlıcan yok ki 🙈
Ama kıyma çıkardım ve kıymalı makarna yapmayı düşündüm şimdi 🙈
Niye makarna yemek değilmi? 😂
Kıymalı domatezli biberli soğanlı sos hazırlıyorum, benim için yemek 😂
Ahahahaha sanırım sen çok fazla yemişsin makarnayı ondan yadırgadın 😂😂
Çok çeşit yapıyorum aslında, dün mantı yaptım evelsi gün biber dolma.. şimdide bunu çekti canım 🙈🙈 büyük aile değilim olsam çok çeşit yaparımda boşa çöpe gider ;-)
Yedim valla yalan yok :) :)
Yapabildigine suphem yok zaten ama sonuncusu cok bahane degil Hürmüzcük :) sen de yemeğin miktarini ona gore yaparsin :) :)
Mesela 2 patlicandan bir oturtma yanina 3/4 bardak pirincten pilav.. ister yogurt ister cacik yaptin mi tamamdir iste :) :)
Doğru ama ben büyük aile ve bolluğun içinden çıktığım için hep az mış gibi geliyor gözüme ;-) bu yüzden yapmıyorum çoğunlukla, daha doğrusu ayarını tutturamıyorum hep içimde yok yaaa bu az oldu gibi birşeyler var 🙈🙈
Tembel olsam evde yapmam dışardan ısmarlarım ;-)
Peki 😂 Senin düşüncen tabi bişey diyemem
Olsun herkes düşüncesinde özgür ;-)
Yok zararıııı ;-) sen öyle düşününce ben öyle olmuyorum ki, rahatıma düşkün biriyim ama tembel değilim ;-)
Rica ederim :-) neden öyle düşündün ki.. normal şeylerdi bu konuşulanlar, alınacak darılacak bişey yoktu 😉😂😂
Ozaman iyi olmana sevindim 👍
Bak kahve iyi gider şimdi 😂 Aklıma getirdin tatlı diyerek.
Afiyet olsun ozaman bende kahve yaparım birazdan saat 8:14 şöyle 9:30 olsunda.
Kolay gelsin 👍
Kanka B diyorum sen nerelerdesin halin keyfin nasıl
Ehhhh işte ;-) pek hevesim kalmadı burada
Sen nasılsın?
İyi ol hep ;-)🌹
B'den nefret ediyorum
C'nin rengi bana göre değil ama görünüş açısından güzel
A diyorum ,😀
Bende A da kaldım 😂🙈
Eig için teşekkürler ☺
Rica ederim
Şu ikinci olanı almak için siteye giriyorum şimdi 😊
Kız 3 tane kalmıştı 😂😂
Yaa 😑😅
Cevap
26Cevap
A diyorum ben, eminim size hem çok yakışacak hemde sıcak tutacak
A guzelmis sicak tutar ama yagmurlu karda giyemezsin
B sade ve çok hoş bence. Nerelerdesin göremiyorum epeydir
Buralarda.. değil..
Nerde bu aşki icin sehir yakanlar gelsin yaksinlar isinalim😊
Nööyyy 🙄🙄
Kimse kimse için birşeyi yakmaz palavra o 😂
Yani kimseden hayır yok kendi kendini ısıt 😂
O senin fesatlığının ısıtması ben normal ısıtmadan bahs ettim 😂
Mesela 🤔
Balet gibi ne anlamadım ben 🤔🤔
Ama donmaktansa öyle olmak iyidir bence ;-)
Haaaaa anladım şu adam gibi 😂😂😂😂😂
https://youtu.be/Xag8_J3tqRo
Ama balet 😂
Çıkarma donarsın bak 😂 Gerçi burası gibimi orası bilmiyorum ama burda don var, don olunca insan çok üşüyor. Kar yağınca hava yumuşuyo
Almanya
Buzzzz buzzzz eksilerde birde kasvetliiiiiikiiii sorma hava 😂
Daldan dala 🙈
😏😏😏😏😏😏
B sikkindaki siyah olsa tercih edilir diyelim
Siyahıda var
Dürüst oluyum üçüde güzel değil 😕
Sıcak tutsun yeterrrrrrr
İçi koyun yünü :-) daha sıcağını bilmiyorum
Ahahahahha unutmamışmıydın? 😂😂🙈
Sen cimbomlumuydun 🤔😂 vıııışşşş
Beşiktaşlı yapalım seni 😉
C de farkli bir renk olabilir
Siyah vardı ama siyahi güzel durmuyordu 🤔
Piki :(
hürmüz, hepsi çok kötü be arkadaşım :/
Olsun sıcak tutsun yeter ayaklarım donuyo 😂🙈
C olan fakat pembe olmasın :D
Hangi botu?
İnternetde sadece bir tık a bakıyor değilmi? Senin fikrin diyecek bişey yok :-)
Yaptım bu yazıyı buraya bıraktığım gün yaptım bile :-)
Sağol 😂 Çok önyargılısın yalnız..
İşte :-)
Söylemicem, kemirsin içini o kurtcuklar 🙈
Söylemiycem zaten 🤙😉
https://i.hizliresim.com/ZM6n8V.jpg
Bak geldi bile önyargilı seni 😂😂😂
Niye giyip çekiom canım 😂
Yoksa budamı palavra olduğunu düşünüosun? 🙈
Tabi tabi hissederim ben ☹️☹️☹️☹️
Tabi tabiiiiii :-)
Ahahahahah ayyyyy hemende zeytinyağııııı gibi üste çıktı 😂
Hıı hıııı yapmazsın sen 😂🙈
a ya da c... b hiç güzel dégil ama c çok şık
pembesi çok hoşuma gitti
Bence pembiş daha güzel:*
2. si
Bacakları daha sıcak tutar..
bunlar eline ulaşana kadar kış biter zaten 😂
Neden?
Hııııı ama ben almanyadayım ve Almanyadan ürün 2-3 gün sürüyor :-)
Çin malı almıyorum
Yok çin den falan alınca burdada baya sürüyor hatta gelmiyor bile. Hep bakarım yorumlara kaç gün sürüyor nerden geliyor vs diye, A yı ısmarladım bile, zaten başından beri belliydide sadece fikir sorayım dedim herkes C bile dese ben yine A yı alırdım 😂😂😂😂
teşekkür ederim 🤙
Soğuk aynen
B ) seçeneği >)
B olmasında ne olursa olsun
Bence C deki daha güzel görünüyor.
C en iyi sanırım..
C daha iyi.
a ve c güzelmiş
C çok tatlı
Beğenemedim ya ben =//
senin ayaklar daha iyilerine layk abla. d
ağlamak istiyorum
Noldu 🤔
C sak8n alma:)
3 uncu bot
Sen almanyadamısın 😂😂
Evet niyeki
Peki 😂
A'yı alma da.
AAAALMAAAAAAAAA...
Niyeeeeeeeeeeeeee 😂
Çok biçimsiz yahu :D :D İşlevsel de gözükmüyor. 2 3'ten daha mantıklı bir seçim gibi biraz daha uzun olduğundan, 3'ün rengi kötü boyu kısa ama modeli daha düzgün fakat 1? Bilmiyorum ya hiç sevimli gelmedi bana :D
Çok tatlı duruyo ama orda öyle durduğuna bakma 😂
Ya beğenmişsin diye çok da şey yapmak istemiyorum ama biraz düzensiz ve özensiz durmuyor mu :D
Ben ablayım 😂 Genç kız değilim bunuda göz önünde bulundur 😂😬
Yaşının farkındayım da ben zaten B dedim ki içlerindeki en usturuplusu o bence... :D İlkinin herhangi bir yaş grubuna hitap edebildiğinden emin değilim.
B sahte hem tipsiz 😂 Hııııııı 😂👍
www.uggbootskinder.de/.../...otsUG0000000273_1.jpg
Niyeeeee beğenmionnnn yaaaaaa
A çok mu tipli 😂 Yeni alternatif istiyoruz.
Baktım beğenmedim bu arada...
YOOOOOOOOOO
Ne yooo
Güncellemeye yoo neye olsun
Haaaa tamam okita 😂😂
Muhalefetime devam edeceğim 😂
Ama aldım ki artık bir işe yaramazzzzzz 👅
Haydaaaaaaaaaaa ciddi misin
Sen daha uyuuuu saftiriko madrid 😂😂😂🙈🙈
Ne diyeyim güle güle kullan 😁 Ben uyurum, bana giydirmeyeceksin ya hıh 😂
🙈🙈 sen kız botu giyme tabi
Bot muydu o, pardon gözümden kaçmış :P Neyse ben sevmiyorum öyle şeyleri ama seveni varmış demek ki 😂
😒😒😒😒😒😒✅
Güzel güzel bir şey demedim :P
Diyin tabı 😂
Aldın mı şimdi cidden 😂
Aldım valla 😂
İyi günlerde giy ve her gün giy demek düşer bana, demem daha başka bir şey 😂
Soğukta giysem yeter ;-)
Her günün iyi olsun diye dedim aaa :D
Geldi vallaa şu an giydim 😂
Ne kadar çabuk bir teslimat :D Gezersin artık :D
Evet bende şaşırdım 😂😂👍
Uygulamada hızlıresim linkleri devasa açıldığından tamamına hakim olamadım ama evet almışsın 😂
😂😂cok ciciler amaaaa napim 🙈🙈
Daha napimi mi var zaten giyeceksin 😂 Cici cici, demiyorum bir şey olmuş bitmiş zaten dinlemedin beni 😂
Sen hicbirini al demedinki zaten 🙈
İlla birini alacaksan B dedim sana değil mi 😂 Sen dedin "ablayım ben şöyle böyle" halbuki bu çok mu ablalık 😂
Tabiii kokos ablalik o sen biiiilmiyosuuuun 🙈
Aa hakkımı yiyorsun, ablalar konusunda sandığın kadar kültürsüz değilim 😁 Fakat bu kültürü belli noktalarda değiştirmek gerek diye bakıyorum 😂 Bu bottan yola çıkarak olması gerekmiyor tabii 😂
Zaten işin espirisiydi o 😉
Botu almışsın esprisi mi kaldı :P
Ahahahahahahha 😂😂
Neyse tekrardan güle güle kullan, soğuk günlerde kullan, iyi günlerde kullan... :D İyi dilek de dilenmiyor sana doğru dürüst, kırk kez düşünüyorum ne diyeyim diye 😂
Yok ya neden dilenmioki? Sağol daha iyisi senin olsun 😂👍
Bana göre bunun daha iyisi çok göreceli bir noktada kalıyor biliyorsun değil mi :D :D
"Her gün giymeyeceğim" diye yapıştırdın cevabı :D
Ama doğru sadece soğuk hava için aldım 😂
Yahu tabii ki kışın giyeceksin öf :D Ben orada "iyi günlerde kullan" dedim diye "her gün kullan" demiştim, yaz kış bot giy demedim herhalde :D
Hııııı sende kafamı karıştırıyosun 🙈 İyce karıştı tamam ne dersen ooooooo
Güvenini boşa çıkarmayacağım :P 😂
Tamam ozaman 😂🙈
👍👍
b harika..
B olsun
A diyim
C şıkkı
Hiçbiri güzel değil
hiçbiri hepsini modası geçmiş :)
Hı hııı aynen geçmiş.
geçmiş evet :)
beğenmedim zorla mı :)
Siz beğenin dedim mi?
tamam canım a diyorum sen yine kızıyorsun ben sana daha iyisini alim :)
Sen kendine al bir zahmet , hadi iyi günler.
benim botum var iyi günler bu kadar kaba olmasan olmazdı dimi?
insanları kırmasan olmaz mı?
bir kahve içelim mi
D secenegi
Hepsi iğrenç
guzel deyil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar