Ses kayıt cihazı kullanan var mı , varsa ne önerirsiniz?

https://m.n11.com/ses-kayit-cihazi-15-saat-kesintisiz-kayit-kulaklik-hediyeli-P93025939?cid=604001&gclid=Cj0KEQjwpZO_BRDym6K_nMye7cEBEiQAVA7RaDoPWeiJRWq7b6yrEtG4b7EEjixYvrEy-uBR-C6O4_waAnCJ8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

Şunun gibi bir şey düşünüyorum.
Biraz uzak mesafelerden güzel bir ses kalitesi ile kayıt yapmasını istiyorum.

Önerdiğiniz bir şey var mi?

Telefonumdaki ses kayıt ise yarıyordu ama telefon artık net ses kaydı yapamıyor.
Ses kayıt cihazı kullanan var mı , varsa ne önerirsiniz?
Cevapla