Geçen kuzenim kinetixmiiiii gibi alaycı bir tavır sergiledi.
Kaliteli normal bir marka
Kalitesiz adidasa nıke ye parası yetmemiş
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hiç bir zaman marka takıntım olmadı daha bugün airmaxin çakmasını aldım 70 liraya 200 vericeğime çakma alırım ki öyle çokda çakma gibi durmuyo tamam kusurları var ama 1 sene sonra ikiside kötü olucak o yüzden çok marka tercih etmem
Simdi olan var olmayan var. Nike almaya paran yetmez cillop gibi ayakkabidir markasizdir. Nike da sadece adi var 70-80 tl lik ayakkabiyi baya pahali satiyolar. Bunun kinetixsi onusu bunusu yok arkadas
Ayakkabı güzel yakışmış olsun markası olmasın mı diyorsun
Kaliteli normal bir marka
Cevap
3Cevap
benimde var 2 tane hem uygun fiyatlı hem kaliteli. kuzenini takma sen
Valla bende bunun cevabını merak ediyorum, bence gayet normal ama..
Giyimde Defacto LCW ne ise ayakkabıda da kinetix o
Kaliteli normal bir marka
Güzel ayakkabı yani
Normal hacım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar