


Odanın renk tonu olarak petrol mavisi düşünüyorum. Yani bu renk

2.600 TL fiyatı oğlum olacak. Cevaplarınız için teşekkür ederim. Yeni üyeyim umarım yanlış birşey yapmamışımdır. :)




Takim guzel ama acele etme bence zaten 1 2 yasina kadar yatak odanizda yatar bebek sonra oda yaparsiniz simdiden o kadar masrafa girmeyin odasi olacak yasa gelene kadar neler neler cikar yeni
Dolap ve komidin uzun sure kullanilabilecek buyuklukteyse tamam ama degilse bence gereksiz. Besik tabii ki olmali zaten.
Yine de cok paraniz varsa alin yani guzelmis 😂
Tebrik ederim mi deniyor boule durumlarda hayirli olsun mu 😂 Allah bağislasin demeui tercih ediyorum 😊
Abla 1 tane genç odası al bence 😀 bir tane de beşik
Cevap
11Cevap
Ben bebek için çok ağır buldum açıkçası... Bu kadar sert bir beyaz değil de kırık beyaz ya da krem tonları daha hoş olabilir... Ya da böylebryaz ama mesela bir çekmecesi falan renkli olsa bu kadar ağır durmaz sanki
Çok fazla en fazla kullanacağı 2 3 yıl o da en fazla
Ama eskiyecek çocuk 10 yaşına geldiğinde arkadaşları gelecek odasına o püsküllü şeyleri mi kullanacak? Kız gibi. Sadece beşik al fazla para harcamana gerek yok. Bebeğin gelirlerine harcarsın veya çocuğun geleceği için şimdiden bir banka hesabı açtırıp birikim yaptırabilirsin 2000 tl Oray'a vereceğine
Güzel fiyatıda uygun. Yatak karyolaya dönüşebilir mu çocuk buyudukten sonra
Aa o zaman çok kullanışlı alın derim ben 😊 bu arada inşallah bebeğiniz sağlıklı ve uzun ömürlü olur
Pahali ben bir takim gordum icinde masa sandalye baska seylerle bu fiyatti yani seninkiler bide bu esyalar bnce kazik yene arastir bulursun uyguny ama zevklisin helal
Bebek odası kadar saçma bir şey yok bir beşik al yeter
Aynisini kullanıyorum
Çok sade renksiz bebek odası cıvıl cıvıl olmalı
Dolabi begenmedim. Sadece yatak guzel. Digerleri camli falan. Camli dolap mi olur?
Hayir. hic sevemedim. Tabi zevkler tartisilmaz. Ev sizin oda sizin. Ben boyle bir mobilya kullanmam yani. Dolapda ayna severim. Aynasiz bile olur. bir gideri olur yani. Ama bu cok sade mi desem. bosh sanki. Renk seciminiz cok. guzel. bu arada saglikla kucagiiniza alin insAllah. Amin
Çok tatlılar ya
Oğluma almazdım 🤔 Ama zevk renk meselesi.
Bana sorarsan olmamış, ama bunlar kişisel tercih 😂 Sonuçta sizin evde yaşamıyorum, odada görmek istediğin bişeyler almalısın.
pek kullanışlı gözükmedi :/
Daha sevimli olabilirdi
Bu bebek odası hangi marka acaba, fiyatını uygun buldum bemde almak istedim
Gayet güzel :)
Çok güzel bence almalısınız
Allah analı babalı büyütsün maşallah. Çok güzel
Bence gayet guzel
Cok guzel
Fiyattan anlamiyorum uygunsa bence alin guzel beyaz olmasi cok iyi bebek odasi icin cunku beyaz mikroplarin en az uredigi renk
Ben vermezdim okadar para
Çok güzelmiş ya
Allah analı babalı büyütsünn
Çok hoş bir seçim
Allah bagislasin ismini ne düşünüyorsunuz?
Güzel
Güzel teyzem al
Cok guzel
renkli bişeyler bak bebeğin psikolojisi bozulcak
Çok güzel :)
Aboo cok tatli
Sade ve güzel :)
İdare eder
Çok güzel 😊
guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar