Düz renklerden hoşlanırim. Duruşu nasıl sizce
https://urun.n11.com/gunluk/fosco-6510-siyah-erkek-eva-gunluk-eva-taban-ayakkabi-P116633811
https://urun.n11.com/gunluk/fosco-6510-siyah-erkek-eva-gunluk-eva-taban-ayakkabi-P116633811
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben giyiyorum. Keten altına güzel oluyor
Bence güzel :)