Hanımeli balı var ya hani. Toplayıp balını çıkara çıkara mı kavanoza koyayım. Yoksa kaynatma gibi bir şey olur mu?

Ya sevgilime hediye yapacağım ve hanımeli balını sever o. Gerçi sevmeyen yoktur ki. Büsürü hanımeli topladım. Onların balını teker teker çıkarıp mı koyayım bir küçük kavanoza, yoksa kaynatsan ne bileyim bir şey yapsam falan olur mu? Ya cahil misin bu nasıl soru salak filan demeyin. Bilmiyorum ki ben nasıl olacak. Teşekkürler şimdiden
Hanımeli balı var ya hani. Toplayıp balını çıkara çıkara mı kavanoza koyayım. Yoksa kaynatma gibi bir şey olur mu?
Cevapla