Önerdiğiniz olursa almak isterim. BB krem ve keçeli eyeliner a ihtiyacım var memnun kaldığınız varsa lütfen resimle atın. Onun dışında yüz kremleri, şampuan vs. beğendiğiniz varsa söyleyin alabilirim. Bende memnun kaldıkları mı sizlerle paylaşayım. Çook memnun kaldığım bir ruj. Çok hoş bir rengi var kokusu da güzel. Fiyatı 33 TL civarındaydı. Adı: Loreal Paris JLo's Nude
Rujla kullandığım dudak kalemi. Flormar numarası 201. Fiyatı 4,95 di. Yine memnun kaldığım bir ürün. Az miktarda sıkıp cildime sürüyorum. Köpük halinde sıkılıyor. Makyajı güzel temizliyor. şu an Gratis'te indirimde 10 TL ye aldım. Küçükde olsa kokusunu beğendiğim bir parfüm. Siore. Fiyatı 4,95. Yeni ürünlerde aldım kullanınca atacağım.
Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?
Resimli paylasamiyorum yeniyim ondan mi beceremeyip bulamadim bilmiyorim :)
Garnier in Bb kremi ( bittikce yenisini aliyorum ) Pastelin dip lineri Clinique high impact maskara ( kirpiklerde bir agirlik olusturmuyor ve ilik suyla bile cikiyor. Fiyat: 50 TL ) Note far 5 li kahve paleti ( Fiyat: 40 TL ) Elseve sac bakim yagi ( dustan sonra kullanlardanim ben. Sacimin uclarina suruyorum ve kokusu da muhtesem ) Urban sac bakim kremi keratin icerikli mavi olan ( sac diplerim cok kuruydu gercekten bu urun kurtaricim ) DKNY be delicious parfum ( Cok disi bir parfum degil ama harika 3. Siseyi kullaniyorum. Cok ferah ve tam bir yaz parfumu. Fiyat: 180 TL 50 ml i) Biraz uzun oldu sanirim :)
Ay keske resimli olsaydi dip liner dedigin keceli kalem seklinde mi oluyor? Kas kalemi kullanmadigim icin oneremiyorum :( garnier in bb kremi nasil ve roll on seklinde mi hangi olanindan bir cok bb kremini gordum bugün baktimda bir tanesi kokusuz du bir taneside cok guzel kokuyordu birde ben boyle simli gibi istiyorum ama bulamadim
Yok roll on seklinde degil tup ama mat oluyor bunlar sadece renk verdigi icin kullaniyorum ama simli gibi istiyorsan flormarin double radiance primer highlighterini onerebilerim. Ben sadece elmacik kemiklerine suruyorum ama tum yuzede uygulaniyor bir bak derim :) fiyati da yanlis hatirlamiyirsam 45 olmasi lazim ya da 35 :)
Dip lineri atlamisim afedersin. Ucu keceli kalem gornumunde ama senin bahsettiklerim tam kalem girunumde olanlar sanirim. Bir ara flomarda girmustum ama hic denemedim. Bu diplineri da yagmur yagdiginda falan hic akip bulasmiyir ve de tam bir mat gorunumu var bulasmiyir hicbir sekilde memnunum :)
O dedigin normal flormarin kremi mi fondoteni mi? Arkadasimda gormustum boyle simli bir bb kremi vardi yuzu boyle bronz gibi yapiyordu cok hostu ama bulamadim oriflame den mis galiba onun ki
Parlak evet hatta bb kremin altina surdugumdede baya parlak ve guzel bir gorunum sagliyir. 2 pompa yetiyor tum yuze o kadat akiskan yani :) ama gidip bir gormeni isterim
The balmın allığı hayatımda kullandığım en güzel allık farmasinin bb kremide çok güzel essencenin eyelinerleri çok güzel rimel olarakta yves rocher İn sexy pulp rimeli mükemmel rujlarda mac mat rujları çok kaliteli genel anlamda the balm her üründe çok iyi instagram sayfasına bir göz at derim
Bildiğim kadarıyla the balmın bb kremi yok diğer makyaj malzemeleri için önerdim onu ben farmasinin bb kremini kullanıyorum çok memnunum ama simli değil
En İyi Cevaplar