Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?

Önerdiğiniz olursa almak isterim. BB krem ve keçeli eyeliner a ihtiyacım var memnun kaldığınız varsa lütfen resimle atın. Onun dışında yüz kremleri, şampuan vs. beğendiğiniz varsa söyleyin alabilirim. Bende memnun kaldıkları mı sizlerle paylaşayım.
Çook memnun kaldığım bir ruj. Çok hoş bir rengi var kokusu da güzel. Fiyatı 33 TL civarındaydı.
Adı: Loreal Paris JLo's Nude
Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?


Rujla kullandığım dudak kalemi. Flormar numarası 201. Fiyatı 4,95 di.
Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?
Yine memnun kaldığım bir ürün. Az miktarda sıkıp cildime sürüyorum. Köpük halinde sıkılıyor. Makyajı güzel temizliyor. şu an Gratis'te indirimde 10 TL ye aldım.
Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?
Küçükde olsa kokusunu beğendiğim bir parfüm. Siore. Fiyatı 4,95.
Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?

Yeni ürünlerde aldım kullanınca atacağım.

Kızlar memnun kaldığınız makyaj malzemeleri varsa resimli olarak atabilir misiniz?
Cevapla