bence çok güzel. bildiğin albüm gibi olmuş sonuçta. eskiden ailelerimiz fotoları bastırıp albüm yapmıyor muydu bu da işte aynısının emek verilen hali. tek hoş olmayan bana göre, kapağında öküzüme diye yazman. sen öyle seviyor olabilirsin ama bu ömürlük bişeyse eğer daha güzel bir sözcük yazmanı dilerdim oraya.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Scrapbook yapmışsın :) bende yapmayı düşünüyorum, şeker birşey olmuş ama arka plan olarak fon kartonu yerine desenli kağıt kullanman daha güzel yapabilirmiş. Ama yinede şeker beğendim :) umarım sevgilinde beğenir ellerne sağlık
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
çok teşekkür ederim fon kartonu değil onlar kendinden desenli böyle plastik gibi kağıt gibi değişik bir şey. yakından çok güzel duruyo :)
Sevgilim bana böyle bir defter verse ömrüm boyunca saklardım herhalde. Emeğine sağlık gizli. Bu hediye parayla satın alabileceğin her şeyden daha mükemmel emin olabilirsin.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Sevgilim bana bunu verse eve gidince kahkaha atardım. Neyseki bana böyle hediye verecek bir sevgilim yok :D :D :D
Yok bak maksadım gönlünü kırmak değil yanlış anlama birazda şaka yaptım tabii ama seni temin ederim sevgiline bir atkı bir gugula örseydin daha farklı olurdu hatta şahsen ben ağlardım yani o derece :) Bu biraz bilginç olmuş yani bunu aldığı zmaan tamam mutlu olur sonuçta emek var ama alır eve gidince bir köşeye bırakır yani pek bişey ifade etmeyebilir onun için :)
atkı ördüm şapkada ördüm siyah takım. onları vericem. yanındada bunu yaptım. işte ne biliyim ikimizin fotoları falan var. beni özledikçe baksın diye. ya da ayrılırsak bakıp bakıp özlesin diye :P ama çoğu kişi beğenmemiş 1 aydırda uğraşıyorum vermiycem sanırım bunu :(
İyi boşta bir erkek boyle süslü şeylerden oej hoslanmaz yani bunu sevgilin sana yapsa mutlu olabilirdin ama bir erkeğe bu kadar süslü bir hediye olur mu bilemiyorum canım ya
bir erkege verilcek sey degil sanki. Emek harcamissin cok da guzel olmus ama sevgilin buna bakip bakip guler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
yani emek var eline sağlık da biraz fazla süslü püslü. sevgilim bana yapsa bunu kimseye gösteremem mesela utanırım. bir zaman sonra da atarım büyük ihtimalle
Çok iyi.. Ona verdiğin emek ve ayırdığın zaman zaten hediyeye anlam katıyor. Eğer sevgilin maneviyata daha çok değer veriyorsa kafana takma çok hoşuna gidecektir. 😊
En İyi Cevaplar