Kalite neden pahalı olmak zorunda ve neden ucuz olan adi işçilikle yapılmak zorunda?

Azcık daha ucuz olsa kalite sıradanlaşmış mı olur nolur yani? Misal bir bot alayım dedim bir tanesini beğendim fiyatına baktım 350 tl den fazlaydı insanın ciğeri sızlar o parayı verirken. Hadi görüşler?
Güncellemeler
+1 yıl
Birbirinden güzel görüşleriniz için teşekkür ederim 👍 bir an da o kadar para vermek benim zoruma gidiyor çünkü bir para kolay kazanılmıyor. En azından fiyatı uygun bir marka söyleyin de ben de ona bakayım , ne yapayım 50 60 tl botlar da var beş para etmez.
Kalite neden pahalı olmak zorunda ve neden ucuz olan adi işçilikle yapılmak zorunda?
Cevapla