Nisanlinizin çok begendi bir gelinlik var diyelim ama pahalı baya alır misiniz erkekler?
kızlar sizde illa benim beğendiğim gelinlik olacak mi dersiniz?
kızlar sizde illa benim beğendiğim gelinlik olacak mi dersiniz?
Durumu nasılsa cocugun öyle davran gece gündüz calısırım demekle olmaz bunun dügünü var damatlıgı var sen gece gündüz calıs kıza gelinlik al pijamayla dügüne gel mizah olarak söylemedim kırılır yani adam herseyin sınırı var, sahsen benim durumum normal olsa tabi ki alırım gelinlige para verir kendimden kısarım yetrki mutlu olsun ama biraz empati gerekli ha iyi olsa durumum alsın bana sormasına bile gerek yok adalet böyle iste.
Gece gündüz çalışır yine de alırım
İste benim askimm
almak isterim tabi ama paramiz kistliysa kiralayadabiliriz 😊bunun icin damat namzedini uzmeye gerek yok
. tabi alcak olsam da oyle on bin liralik bir gelinlk faln da almam. yazik paraciklara 💸
Hem aldktan sonra o gelinlk , bakip eskiyi hatrlamak ve fantazi dışında pek bir işe yaramicak dimi 😄
teşekkürler :)
Rica çok haklisin :)
İllaki beğendiğim gelinlik olacak tabii kaç kere evleneceğim.
Cevap
15Cevap
Before
Kizlarin before after olayi
Mali mulku olmasin sadece sevsin
Malda mulkte gozum yok
After
Nisanlim Pinti bana birsey almıyor
Eşya begendim niye almıyor
Gelinlik beğendim pahali ama olsun sonuçta 1 defa evleniyorum
Nisanlimin ailesi bana hicbirsey almıyor benim hakkım değil mi
Sonuc; evde kaldi
Elimden geldiğinin en iyisini yaparım ama iyi niyetim suiistimal edilmemeli araba fiyatına gelinlik istenmemeli maddi imkanlar el verse bile evlik aşamasında daha önemli ihtiyaçlar olduğundan dolayı fiyatı yüksek bir gelinlik gereksiz olabilir.
Almam çünkü evlenmeyeceğim için bir bahane olur durduk yere tartışma çıkarıp yüzüğü atarım. Ben böyle lanet birsiyim işte. Yaşasın kötülük
hatun kişi ekonomik durumu zorlayıp erkeği üzmemeli
Parası yoksa adamın g*tünümü satsın?
Azıcık anlayışlı olun ya da düğün tarihini iyi belirleyin alacağınızı almadan davetiye bastırmayın. Kısboğmaya getiriryorsunuz insanı...
Ne dedik ki ya gel döv birde 😔
Ben pahalı zaten almak yazık o kadar paraya en fazla 2.000 TL olur
tamam ya almazsada almasın ben alırım gelinliğini çok şükür param var
Olmedigim surece saglik sorunları olmazsa hemşire olduğum için olur param
Hayatımı kararttin tamam tamam 😄😄
alırımda beyaz bir kumaş ve tül karşımı artık 5 binden başlıyor ve kızın beğendiği 15 bin yazık ama almakta mecburi
Vala finansal imkanlara bağlı.. Bana göre gereksiz olsa da, onun mutluluğu ve kendini özel his etmesi için alırdım...
Yazık ya çok pars verilmesi
Para varsa alırız da para yoksa yapcak bişi yok kıza eşşek değil ya anlayışla karşılar heralde :D
almayla kiralama arasında pek fark yok alır satarım ya da alır ihtiyacı olana veririm ya da saklarım ama mutlaka alırım
erkek gelinliğin fiyatına laf ediyorsa sıkıntı var demektir :)
Beğendiğin gelinlik var ve nişanlın pahalı diye almadı mı niye ard arda gelinlik soruyosun :(
Soru hakkımı kullanıyorum :D bekarim ben :)
Peki teşekkür ederim
Düğün benim ise benim beğendiğim gelinlik olmalıdır. Çünkü ilk ve tek olarak yaşadığımız bu güzel anıyı kendi istediğimiz şekilde şekillendirmemiz gerek. :)
Tabi beğendiğim gelinlik olcak yoksa evlenmeyelim banane -_-
Sen evde kaöırsın :)
Aman be aman
Hayatında bir kere giyeceğin bisey için servet dökmeye değmez gereksiz
İçte en aklı selim cevap :)
İlla benim dddiğim olacak die bişe yok eğer bütçemiz yoksa almam hatta hiç giymem yeterki sevdiğim BENİM OLSUN...
Derim tabi sonuçta bir kere alınıyor. İstediğimi giyerim arkadaş
O kadar :)
Alırım da gelin olacağım kadar yasayacak miyim Allah bilir..
Alicak tabi. bir kere evleniyorum içime sinmeyen gelinliği napiym?
Nedir bu gelinlikle derdiniz ya sanki herşey bitti bir o kaldı😋
Gelinlik şart değil o olsun yeter bana :)
Hayir diretmem maddiyata bakmak gerekli
İlla benim beğendiğim gelinlik olacak tabiki
Diretmem pahalı olcak dıye
Siyah gelinlik iyi olır.
Senden de öyle bir cevap beklenirdi :)
@yenibirhayat06 Evet.
Senin derdin ne :)
Sana soracak değilim.
Ne gucıksın :)
Bütçeyi aşmazsa alırım
Ya millete yorum yapıp durma
ben almam kiralarım. boşa yer kaplamasın dolapta.
Bir kere olan bisey begendigimi alirim
Kırmamak için alırım, pahalı veya ucuz fark etmez.
İmkanlar dahilinde değerlendiririm.
Aynısını ucuz bir yerde diktiririz
Alırım tabi ki
3 bin sırada ucuz değil hani ben almistim
Esin begendimi
beğenmedi 500 lira daha ekledim daha değişiğini aldı kendi beğendiğini bide nişanlık abiye elbise almıştım o da 1400 falandı sanırım
Abiyeye çok vermissin ya
onu o beğendi ben karışmadım kınalık elbisesi ucuz du ama 750 tl
Aa kınada ayrımı aldırdı bizde nisanda tuvalet aldiysan kınada da o giyilir sade bir elbiseyse bindallı alınır
valla ayrı aldırdı. bindallısını da kendi buldu
İyiymis seni hesaba getirmiş yenge :)
Ama yinede pahalı ya 750 TL burada 100-150 çokta güzel :)
Ne bileyim ya fena sınır oldum alışverişlerde düğün alışverişleri çok kötü geçiyor boş yere birsuru para verip kıyafetleri aldık bir daha geyme şansı yok yanı boş yere hadi onu geçti bucisin mobilyası takısı bileziği zarti zurtu düğünü ohooooooooooooo...
Alırdım
Hayatta bir defa evlenilir
Alirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar