+1 yılYok degmez zamanla yok olucak bir şeye o kadar fiyat verilmez onun yerine git kiyafet al saatten daha çok dikkat çeker bence kiyafetler hem farkli farkli giyinmis olursun ama o belirli sure sonra hep aynı sıkcı gelir taka taka tabi sen bilirsin illa saat istiyorum dersen 200-300 tlye bilemedin 500tl ye de çok şık saatler var 8500 tl ne ya : ))
14 Yorumla
SoranYa kolunda parlıyo pırlantalar bide esmerim ben olmaz mı :D
- +1 yıl
Yok bence yazik etme parana zamanla ondanda vazgeçersin pişman olmakta var :D
Soran+1 yılŞahin alıp yanlayalım mı illa nedir yani :D Tamam yorum için teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Yok o hic olmaz saat al daha iyi ahahaaa :D önemli değil umarim yardimci olabilmişimdir :)
En İyi Cevaplar
O parayı sen kazanıyorsun. Kendi paran sonuçta. İstersen 20 bin liralık saat al yani kime ne ki? Sana gelmez diye bir şey de yok. Herkes iyi şeyleri hak eder. Saat çok güzel üstelik :)
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim yorum için :) Ev araba var düğün filan 2-3 sene sonra 2-3 senede zaten düğün parası biriktirirm diyorum alsam mı. Esmerim bide şöyle kolumda pırlanta parlasa filan kıyak olmaz mı :d
Soran+1 yılTekrar teşekkür ederim alıcam saati :)
Hocam saat hastalık. Bende de var o hastalık. Alınır mı alınır. Ama o parayi verdiğin saat kendini göstersin. Bu renk ve model kendini gostermez. Rolex Daytona modellerine bak. Ben burdayım diye bağıran tonla model var
00 Yorumla
+1 yılArkadaşım da 4500 TL Maaş İle Seiko Kinetic Auto Relay Almıştı.
Bende Casio Severim
Paran Varsa Ödeyeceksen Alırsın.
Yarın Ölmeyeceğim Ne Malum Mantığı İle Yaşıyorum. :)12 Yorumla
Soran+1 yılAynen abi :) Bide ev var araba var maaş 2500 2 yılda düğün parası filan toplarım yani ölmesem bile diye hesap ediyorum :D Teşekkürler yorum için
- +1 yıl
Önemli Değil. Ben ev ve arabalardan sonra en fazla para harcadığım sahip olduğum şey pc 2'nci el araba parası arkadaşlarım çok şaşırdılar ama ne yapayım zevkim oyun oynuyorum mezaramı götüreceğim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
+1 yılneyine deyip küçümsemek haddime değil fakat daha güzel şeyler alabilirsin. boşu boşuna marka da olsa bir saate bu kadar para harcamamalısın. yatırım yap. ileride evin daha güzel olsun. aile kurucaksan onun için faydası olur. ve ya erkense gezersin dünyayı
14 Yorumla
Soran+1 yılPırlanta içindekiler ondan yüksek fiyatı marka oldugu için değil. Durum şu 23 yaşındayım araba var evi peder halldicek arabayı ben aldım onuda yapsın bir zahmet :d 12 binde düğün için topluyordum şimdi diyorumki ev araba var maaş 2500 2 yıla hallderim onuda almazmıydın sen olsan. Ama şöyle düşün erkegin tek aksesuarı saat.
- +1 yıl
markadan kastım kalitesi özellikleriydi zaten. neyse diyeceğim şu ki ben hayatta bu kadar para harcamam tek aksesuarımda olsa ben doğuştan işte kıvırcık uzun saçlıyım işte tek aksesuarım bu. olur da saçlarıma bir gün bir şey olursa o zaman ona bu kadar para verebilirdim
Soran+1 yılNe mutlu sana o zaman tekrar teşekkürler yorum için :)
- +1 yıl
rica ederim
Bu saat o kadar etmez abi ya. valla etmez billa etmez :D adam mikiyorlar resmen , hem güzel hemde ucuz olan saatler var. ha kararın buysa da saygı duyarım. parayı kazanan sensim nasılsa.
12 Yorumla
Soran+1 yılİçi pırlanta başkan ondan yüksek fiyatı. Durum şöyle 23 yaşındayım araba var evi peder halldicek arabayı ben aldım onuda yapsın bir zahmet :d 12 binde düğün için topluyordum şimdi diyorumki ev araba var maaş 2500 2 yıla hallderim onuda almazmıydın sen olsan. Ama şöyle düşün erkegin tek aksesuarı saat.
+1 yılO parayı vereceksin daha güzel saatler var bence diğer modellerinde incele Rolex artık eskisi gibi popüler değil
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorum için siparişi verdim artık +1 :)
- +1 yıl
Bu saatten sonra hayırlı olsun denir. Ama kesinlikle yanına bir tane bile olsa çelik bileklik tak çelik ama gold ya da deri değil
+1 yılSaate çıkma teklifi et bence daha kolay ulaşırsın.. Paran yetcekse al zevkin iyiymişş.. süper abi yaaa 😍
16 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaşındayım araba var evi peder halladicek inşallah onuda alsın artık arabayı biz aldık 12 bin lirada düğün için topluyordum artık ev araba varsa onuda bir şekilde hallderiz diyorum alsam mı :D Bu arada teşekkürler
- +1 yıl
Evlendirme programı gibi yorum 😄 ben de +1 için.. Yaşa abi hayatını napcan onu biriktirip..
Soran+1 yıl:D Alcam ya ev araba var 2 seneye düğün parası toplanır bea :D tekrar teşekkür ederim carpediem :D
- +1 yıl
Carpediem diyoz da başkaları için de yaşıyoz bir aga 😞 mutluluklar
Soran+1 yılYapıcak birşey yok ne kadar carpeidemde olsa. Hayatımızı biriyle paylaşmak zorundayız :D
- +1 yıl
Evet)
saat çok güzel ama o fiyatı verdikten sonra çok dikkatli kullanılması gerekir
12 Yorumla
Soran+1 yılİş ve evde takmam gündelik hayatta. Zaten hafta içi fazla çıkmam dışarı. Sadece hafta sonları :) +1 yorum için
Kaybetsen ya da çaldırsan ya da kırılsa 8500 tl çöp olacak bu ihtimalleri düşünür yine almam.
13 Yorumla
Soran+1 yılKolumu kesmeden çalamazlar :D Kırılmaz kolay kolay safir cam full çelik :) 23 yaşındayım araba var evi peder halldicek arabayı ben aldım onuda yapsın bir zahmet :d 12 binde düğün için topluyordum şimdi diyorumki ev araba var maaş 2500 2 yıla hallderim onuda almazmıydın sen olsan :D
- +1 yıl
Ya bu biraz senle alakalı istedigin kadar paran olsun ben almam açık ve net ! Kayserili olduğum için olabilir belki ama dandik bir saat yerine ben olsam gider ufak bir arsa alırım veya gider dil kursuna yeni bir dil öğrenirim ya da nişanlımla gider bir interrail felan belkide tatil yaparım.
Soran+1 yılAnladım teşekkür ederim yorum için :)
kardeşim geride biraz paran kalıosa al derim böle şeyler prestijini yukseltio bu hayatta öyle ya da böle km ne derse desin
15 Yorumla
Soran+1 yılKalıyor reis 23 yaşındayım araba var evi peder halladicek inşallah onuda alsın artık arabayı biz aldık :D 12 bin lirada düğün için topluyordum artık ev araba varsa onuda bir şekilde hallderiz diyorum alsam mı :D
Soran+1 yılNişanlım değil sevgilim var. Kısmet olursa 2 veya 3 sene sonra evleniriz
Soran+1 yılAlıcam ya başkan ev var araba var 2-3 seneye illaki düğün parasını toplarım :D Tekrar teşekkür yorum için hem bu alma diye kamiller saati görünce. Vayy kardeşim versene yengene hava atıyım diyeceker o zaman diyicegimi biliyorum ben :D
+1 yılGereksiz pahalı bir saat.
Saatin işlevi zamanı göstermek değil midir?
10 liralıkta iş görür.25 Yorumla
Soran+1 yılHayır öyle değil. Erkegin tek aksesuarı saat. Yoksa telefondada var saat gerek yok o mantıkla bakarsan.
- +1 yıl
Ben o fiyattaki bir saati takmaya kıyamam. Bilemiyorum.
Soran+1 yılHer zaman takılmaz saat işte ve evdeyken değil. bir yere gittinde takarsın :)
- +1 yıl
Ben hiç saat takmıyorum. Bir yerim eksiliyor mu? Hayır.
Soran+1 yılÇanta var makyaj var küpe var yüzük var oje var. Saat takmazsan bişey olmaz :D
Neyine diye birşey yok istersen alabilirsin ama gereksiz yani gerek yok. Ama yine sen bilirsin.
16 Yorumla
Soran+1 yılGüzel durmuyormu peki ben esmerim bide böyle kolumda parlasa kıyak değil mi saat fiyatını bir kenara bırak şimdi :D
Soran+1 yılÇok istiyorum bea :D
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorum için :)
+1 yılFiyatı fazla geldi, yaklaşık 3.5 aylık maaşına değecek ise al. Ben tavsiye etmem.
13 Yorumla
Soran+1 yılKenarda bir 12 bin liram filan vardı ilerde düğün müğün için topluyordum. Şimdi diyorumki o gün gedinde saati satarım :D
- +1 yıl
Satınca değeri düşer , gerek yok bence :D
Casio'nun güzel saatleri var çok daha ucuz.
Soran+1 yılCasiodan beğendim bitane 650 liraydı güzel saatti allah için . Ama pırlanta filan esmeriz bide bu west side filan zenci sempatisin var biraz ne biliyim :D yorum içinn teşekkürler başkan
+1 yıl50 iralık saatlerden pek bir farkı yok. O kadar para vericeksen daha gösterişli birşey düşünebilirsin.
11 Yorumla
Soran+1 yılSaati güneşte görmen lazım ama ışık saçıyor lazer şovu gibi :D Teşekkür edeirm +1 :)
+1 yılne demek neyine o arabayı alan bunuda alır 😒 al bence saat gercekten cok güzel
12 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim +1 yorum için :)
- +1 yıl
ben tesekkur ederım :)
+1 yılkapitalizmin köpeği olmuşsunuz akıl karı mı bir saate o kadar para vermek ya saçmalamayın
14 Yorumla
Soran+1 yılYa kapitalizmin neyini biliyorsun allahsen. bir komünist manifestonu okuyan her yerde kapitalizimi kullanıyor :d
- +1 yıl
pırlanta diye vurguluyosun ya her lafında zengin koca arayan görgüsüz kezbanlara benzetiyorum seni kusura bakma da :D
Soran+1 yılAdamlar ucuz görünüyor diyorlar. Bende diyorumki evet öyle şaşalı birşey değil. Ama pırlanta olması fiyatını yükseltiyor. Eminim öyledir canım senin için dua edicem :D
- +1 yıl
Ben de senin için 💗 😄
+1 yılSenin gibi ''alt tarafı saat işte'' diyemeyen kerizleri ve çok paralı Arap'ları yolmak için vardır bu tür şeyler..
Bir Tagheuer falan deseydin, akıllı adam derdik sana..15 Yorumla
Soran+1 yılBaşkan alt tarafı saat diye birşey yok. Tek aksesuarın ve güzel duruyorsa ayrıca pırlanta saat yoksa 8500 lira verilmez 500 lira en baba belki :/
- +1 yıl
O Rolex saati Polat Alemdar'ın ve Dubai Kralının kolunda görürsün..
Bunu ise Bruce Willis de:
23daps42d4g822ubuj3etiws15ld.wpengine.netdna-cdn.com/.../tag-heuer.jpg
Bilmem anlatabildim mi?
Soran+1 yılBen bu saati. 2pac rick ross the game ve 50 cente gördüm adamım. Diğerleri beni bağlamıyor :D
- +1 yıl
Hah, harbiden boşa konuşuyormuyuz..
Soran+1 yılBoşla alakası yokki adamım. Herkesin giyimine kimse karışamaz. Ha nasıl karışamaz bu adam şu seğıl giyinir şu şeğıl giyinir :D Benim tarzım bu böyle seviyorum. Kalkıpta insanlar beğenicek diye takım elbise giyip Tagheuer takmanın anlamı var mı :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılAlma 2500 lira ile neyine ayrıca güzel de değil o paraya motorsiklet alırsın he mde sıfır
2. el de araba alırsın.17 Yorumla
Soran+1 yılAraba var :/ Teşekkür edeirm +1 yorum için
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler. :) Yinede fazla ya, abim 200 l, ralık saat aldı 2 tane yinede fazlaydı. Yani bence. :)
Soran+1 yılTamam fiyatını bir kenara bıraksak için pırlanta filan ben esmerim. Böyle kolda parlasa kral saat değilmi :d
Cevap sahibi+1 yılgüzel değil yemin ederim beğenmedim kanki :D
Soran+1 yılPırlantayı bile beğenmediniz ya ne diyim size :D
Cevap sahibi+1 yılpırlantayı bana mı alıyon sanki kendine alıyon sadasd
Soran+1 yılahahaa : D Sana alsam bayan versiyonunu goluma dönüşürdün demi :D Pırlantaa kıymetlimişş :D
+1 yılVerdigin parayi gosterecek bir saat degil. Ben ucuzum diye bagiriyor resmen saat degmez yani
12 Yorumla
Soran+1 yılPırlanta içi dayı güneşte parlıyor her yeri nasıl ucuz diye bağırıyor :D
- +1 yıl
Kardes erkege pirlanta nedir allah askina ya?
Al bayıldım 😍😍saatine
Abartılı şeyleri severim.
Ama bence okadar fiyatı verme13 Yorumla
Soran+1 yılSaatim değil daha ama olucak :) Malesef pırlanta saat olsun 8500 lirada :D
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim +1 :)
Hayatta istediğini yap aga ölümlü dünya hayallerini gerçekleştir gitsin ak
11 Yorumla
Soran+1 yılahaha güzel yorum başkan ,1 :)
+1 yılRolex zaten çok iyi ya ama 35 binden başlıyor Daytonalar bile yani
11 Yorumla
Soran+1 yılDataları 5 bin başlıyor. Bu saat amerikadan gelicek 2.700 dolar ikinci el
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok para değil mi ya? Bilemedim. Çok istiyorsun gibi ama ben olsam almam.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim +1 :)
alıp da kime hava atıcan insanlara hava atacağım diye borca gireceksin kendini kasmaya gerek yok 10 liralık saatte aynı işi görüyor ha dersenki ben saati takıp ortamlarda kızlarla akıcam ay sonu extre gelince sana akarlar bilmiş ol.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılDostum bizim rolex bayimiz var istersen yardımcı olabirim
12 Yorumla
Soran+1 yılNerede dostum?
Cevap sahibi+1 yılBursa
Gizli Üye(30-35)+1 yılbencede almalısın dalga gecenleri kafana takma #gizlilercandır
21 Yorumla
Soran+1 yılYani taksam bunu koluma görseler böyle güneşte pırlanta suratlarına vuruyor. Hemen aaa kanka saat versene yengene hava atayım filan yapıcak kamiller :D
+1 yılAbicim 8500 liraya Rolex mi var? Çakma saat alacaksan hiç alma.
Hesaplayınca masrafların kurtarıyorsa 8500 liralık orijinal bir saat alınır ama.00 Yorumla
+1 yılEn sonuncuya bastım ama oy oranları çok yakın %34 %33 %33 :)
00 Yorumla
+1 yılo sati ben alayım varya onu bırak takmayı cizik gelse aklım cıkar özel yerde saklarım
00 Yorumla
+1 yılBurma bilezik al yatırım olur 😀😀
21 Yorumla
Soran+1 yılYok artık lebron james:D
+1 yılDostum, saat ve parfüm konusunda kimseyi dinleme. Öğrenciyken 2000 $ gelirim vardı ve 1500 $'ı saat ve parfüme giderdi. Erkeği çekici gösteren en temel 2 şeydir.
00 Yorumla
+1 yılSaatten anlamam. Bizde bir laf var ama. Arabin yağı bol olursa ya başına ya da kıçına çalarmis. Para senin hacı. İstediğini yap.
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 677 cevap paylaştı. Pırlanta fiyatlarından haberin var mı?
15 Yorumla
Soran+1 yılHayır pırlantalı saatlerden haberim var ama :D
Soran+1 yılRolex :D
Soran+1 yılDostum 2500 dolara amerikadan 2. el olarak gelicek. İstiyorsan siteyi sana vereyim bak hoşuna giderse sipraiş et sıkıntı var mı?
Saat guzel ama bence kendinide fazla zorlamana gerek yok
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür edeirm +1 :)
+1 yılFerrari alıp tüp taktıran sen misin yoksa😶
22 Yorumla
Soran+1 yılYok bizim amcaogluydu :d
- +1 yıl
Kan çekiyor demek ki😂
+1 yılCoook guzelmis ya bayildim
17 Yorumla
Soran+1 yılBence bide ben esmerim böyle kolda parlasa çok kral durmaz mı :D
- +1 yıl
👍👍👍👍
Soran+1 yılZevkin iyimiş be ablam bunlar ne anlar pırlatadan filan :D
- +1 yıl
24 yasindayim ben ya ne ablasi 👊👊😄
Soran+1 yılBende 23 yaşındayım :D
- +1 yıl
1 yasla ablami olur hem ben daha 24 doldurmadim 23 sayilirim 😆 👊👊 neyse al saati al hos hevesin kalmasin
Soran+1 yılAa pardon o zaman pırlanta gibi bayana nasıl abla dedik :D Alıcam zaten karar verdim. Hem o senin neyine diyenler biliyorumki saati aldımda. Vyyyy kanka versene yengene hava atıyım yapacaklar o zaman diyiecegimi biliyorum ben :D
+1 yılOnlara ne millete hesap mı vereceksin
23 Yorumla
Soran+1 yılDeğil mi. Çok kral durmuyor mu sizcede :/
- +1 yıl
Güzel. herkesin para dökeceği şey farklıdır bence. bende ayakkabıya çok para koyarım mutlu oluyorsan al :)
Soran+1 yılDurum şu 23 yaşındayım araba var evi peder halldicek arabayı ben aldım onuda yapsın bir zahmet :d 12 binde düğün için topluyordum şimdi diyorumki ev araba var maaş 2500 2 yıla hallderim onuda almazmıydın sen olsan. Ama şöyle düşün erkegin tek aksesuarı saat :D
maaşım ve param var başlığı.
11 Yorumla
Soran+1 yılBöyle boş yorumlar ypamayın diye gizli yaptık ama illa arada bişeylik yapıcaksınnz. He kardeşim öyle
+1 yılYani almazdim ben olsaydim
18 Yorumla
Soran+1 yıl23 yaşındayım araba var evi peder halldicek arabayı ben aldım onuda yapsın bir zahmet :d 12 binde düğün için topluyordum şimdi diyorumki ev araba var maaş 2500 2 yıla hallderim onuda almazmıydın sen olsan. Ama şöyle düşün erkegin tek aksesuarı saat.
- +1 yıl
Amann al gitsin sbshhs
Soran+1 yılBanene gibisinden mi yoksa alınabilir mi :D
- +1 yıl
Yok yani sonunda olcez bari aklin bunda kalmasin al anlaminda sbsbsv
Soran+1 yılDemi hem böyle diyorlar bana saati alayım. Vayy kanka versene saati yengene hava atayım filan yapıcak kamiller :D
- +1 yıl
Bence farkli modele bak ama
Soran+1 yılbir üst modeli 12500 liradan başlıyor zor biraz :D
- +1 yıl
Al gitsin o zaman eheh
+1 yılboşuna dememışler ayagını yorganına göre uzat :)
14 Yorumla
Soran+1 yılDemi ama kral saat değil mi be başkan için pırlanta böyle parlasa kolunda :D
- +1 yıl
aynen dostum güzel saat umarım alırsın gıderı var hanı :)
Soran+1 yılEyvallah dosutm sanırım alıcam. Zaten bu alma diyen kamiller saati alayım. Vayyy kanka saati versene yengene hava atayım filan yapcalar biliyorum :D
- +1 yıl
ahahaha bu ülkede öyle tıpler cok var malesf :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılFiyatı yüksek miş ama
11 Yorumla
Soran+1 yılPırlantadan ötürü başkan :D
+1 yılHiç beğenmedim
12 Yorumla
Soran+1 yılEyvallah adamım ,1 :)
- +1 yıl
Bro 8500 ben olsan bir iPhone 6S alırım birde Apple Watch saat alırım ohhh misss
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlum daha fazla olsa bile yine alma
13 Yorumla
Soran+1 yılDaha az olsa bile demek istedin sanırım :D
Cevap sahibi+1 yılYok maaşın daha fazla olsa :D
Soran+1 yıl23 yaşındayım araba var evi peder halldicek arabayı ben aldım onuda yapsın bir zahmet :d 12 binde düğün için topluyordum şimdi diyorumki ev araba var maaş 2500 2 yıla hallderim onuda almazmıydın sen olsan. Ama şöyle düşün erkegin tek aksesuarı saat.
Bence alma
14 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim yorum için :) Ya ben esmerim böyle kolumda parlasa saat kıyak olmaz mı :D
Soran+1 yılRolex'miydi saat? En aşagı 6 binden başlıyor rolex :/
alma boşa para bence.
00 Yorumla
+1 yılAl da bu saati alma ya bence hoş değil.
00 Yorumlakulagina ezan okumamislar
01 Yorumla
Soran+1 yılGaliba sola okumuş bizim hoca hep ofsayt :D
+1 yılsana gelmez
12 Yorumla
Soran+1 yılTamam kanka :D
- +1 yıl
:D..
mesleğin ne birader
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşeron olarak iş alıyoruz elektirik işleri. Şirket var ama ufak çaplı 70-80 tane elamanımız var. Bende kontrol ediyorum formen diye geçiyor şantiyede
+1 yılAl ya da alma ne yapalım aga?
02 Yorumla
Soran+1 yılBişey yap diyemi söyledik salak fikir istiyoruz ne malsınız mk
- +1 yıl
Egolara bak Kamildeki :D
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar