
Merhaba ben shih tzu köpek almak isitorum. Benim sabah okulum var yani saat 7 gibi evden çıkıyorum annem benden yarım saat sonra çıkıyor babam da. Ben öğlen 13:30 gibi eve geliyorum öğlen ve akşam köpeği gezdirebilirim. Donanımlı bir sitede yaşıyoruz ve köpeği dolaştırabileveğim alanlar var. Sizce ben okuldayken yalnızlık çeker mi? Çok aşırı koku yapar mı? Issırır mı? Aşırı havlar mı? (Ben evde yokken) tuvalet eğitimi kolay verilir mi? Bir de kışın kar yağınca dışarı çıkarmam gerekir mi? Köpeği yavru almayı düşünüyorum ben onu karda da gezdiririm tuvalet eğitimi için de sabredebilirim lütfen bana cevap verin bana yardım edin nolur!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ayy Allahım ya çok tatlı bende istiyorum
dimi ya görüpte almamak imkansız <3
Aynen ya aşık oldum resmen 😍
yaa bir de bana sor annemi ikna edene kadar canım çıktı resmen ve hala da tam ikna olmuş değil :(
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!