Cicek yollarken karttaki gorunen ada yolladigimiz kisinin ismini mi yoksa kendi adimizimi yaziyoruz?

Yukarida belirttigim gibi kartta gorunecek isme kendi adimizi mi yaziyoruz?
Cicek yollarken karttaki gorunen ada yolladigimiz kisinin ismini mi yoksa kendi adimizimi yaziyoruz?
Cevapla