Popom çıkık olmasa da kot giyince düz oluyor kötü mü duruyor sizce?



Benden sana bir tavsiye senin kalkik bir popon var kot giyersen daha cok belli ediyor ve fotograftada zaten gordugum kadariyla kotu duruyor. Ama ya zayifla ya da dar pantalon giymeyi istiyorsan ustune uzun tarzi seyler giy cunku boyle cok kotu duruyor.
gayet güzel canım. rahatsız olacak hiç bir şey yok ayrıca çok da hoş duruyor :-)
Sen bu güzel kalçaya mı kötü diyosun ya, bide kot giynce böyle olmuş, kot olmasa tayt falan olsa daha çıkık olucak, super bence :D squat falnmı yapıyon sen?
bershka' da bahar ayında push up jeansler vardı popoyu olduğundan daha dik ve yuvarlak gösteren. bir denemelisin bence.
Cevap
84Cevap
Bacim sen duz toto gormemissin
senin toton gayet cikik duruyo goremionmu
ya da totom nasil diye sormanin degisik versiyonusun...
bende hiç yok :D arkadan bakınca 1 cm falan kıvrım var D
ıyyy böyle düz bir popo görmedim git squat yap kalkar canım
Yapıyorum bakalım ne zaman kalkar
Dikkat çekici ve yolda görsem nasılsın derim o derece
belin abya ince popon cickik bnce guzel kadinalrin iategi ama goguslerinde cikiksa sorun yok ozman daha guzel duruyor goguslerin nasilki
Normal, kötü bir görüntü yok zarif ve hoş görünüyor :)
Bence gayet hoş yani ideal iki metre dışarda olanlar Sadece seks objesi gibi gözüküyor
kalçaların çok tatlı bence tam olması gerektiyi gibi hafifden çıkık çok dikkat çekici kalçalara sahipsin:))
kottan kaynaklanıyor bir beden darını giy daha Seksi görünücektir.
Belin çok ince ya iki elinle kavrasan şöyle parmaklarim birbirine değer
"Popom çıkık olmasa da kot giyince düz oluyor" ne demek onu düşünüyorum hala
Bu arada popon hediyelik mi yoksa alışveriş mi yapabiliyoruz, kategoriden dolayı sordum yanlış anlama
İlişkiye girmeye gidiyosan kötü partnerini tahrik etmen lazım ama sokağa çıkacaksan iyi...
Popon hafif çıkık fakat sex'i değil.
Hayır canım kötü değil daha doğal daha güzel
Ne kadar büyük popon var
@Hakann01 sen ne zıplıyon la
Zaten cikik degilse duz gorunr mk
Tokatlamalik ama bicimsjz
Basen yoksa iyi görünüyor
Çok kötü durmuyor giy sen kardeşim
gayet güzel dıyecegım günah olmazsa tabi
Daha iyi işte bizlere de malzeme çıkıyor :D
Bel gamzesi varsa sorun yok :)
O kadar kotu değil kafana takma
belin ince olması güzel
Biraz kilo verirsen güzel canım
Normal hali bu zaten.
daş gibi altta iyi yastık olur :D
güzel duruyor no sıkıntı :)
bence çok tatlı duruyor
keşke biraz
Çok kötü bizimle değilsınnnn
düz tam çeksen baksam
10 numara popo, sorun ne ben onu anlamadım.
Farkli acilardan gormek temennisiyle.
götün iyisimi olur
Böyle olmaz
Cok hos durmadigi malum
gayet güzel al benisi var
Guzel durmus popoya hayranim kadnlarda
biraz daha olsa kalcan :D
onumde yurusen karsi kaldirima gecerim.
hayır kötü durmuyor.
Erkek mabadı aynı.
Eski sevgilimi hatırladım 😀
düz diil ki
Normal
yav ne önemi var
zayıfla kızım:D
Leğen gibi öğkkk
harika
nasıl düz duruyo senin g*t o zaman düz mü?
normal bence yaa.
iyi duruyor :)
ideal işte
Tayt la nasıl?
b*k gibi
Normal
Yoo fena degil
gayet ıyı
Şıırakkkk ;p
Belin cok hos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar