Kullanmıyorum ama bir numarayı al. İkinci bacak hatlarını belli ediyor, bir şey giymemiş gibi. Yani haşema giyeceksen hatlarını belli etmeyen bir şey seçmelisin bence. Mantık o sonuçta.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
aslında ikinciyi düşünmemin nedeni ilkinin içine su girerde balon gibi şişermiyim diye
İlki daha uygun gibi ama bişi sorucam haşemayla rahat edebilicekmisin ya bende kapalıyım haşemayı çok düşünmedim ama kıtafet ya bana rahat edemem gibi geliyor
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
ben haşemyı hiç kullanmadım. ama mecburum başka ne giyebilirmki. s
Benim diğerlerinden de vardı. Evet tayt gibi 2. si ama 1. si içine su alınca şişiyor ve dışarı çıkınca da vücuduna yapısiyor aynı görüntü oluyor yani 😊
abi bu nedir yaa , illa gireceksiniz yani o denize.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
girmememiz mi gerekiyor. safmısın sen? rabbim bize denize girme mi demiş. her şeyide yaparız. aynı zamanda türkçe öğretmenliğinden mezun oldum. okurum da denizimede girerim. sen kendine bak. et parçası olarak görüyosan kendini o ayrı
okadar çok tepki veriliyorki sanki kapalılar denize giremez gbi sinirim bozuldu sen bari yapma. özür dilerim. ben küçükken tatile gitmiştim bide şimdi gidecez ilk defa kapalıyken. oyuzden her kes yüzerken oturmak istemiyorum. bide yüzmeye çok hevesim var. s
En İyi Cevaplar