Maksimum 150 ye kadar da çıkabilir ama bayağı bir istisna bu :)


Oriflame soul gayet iyi. Bİzzat kendim kullanıyorum. Hem fiyatı da diğerlerine göre ucuz ;)
kalıcılığı nasıl?
Yuhh :) deodarantını kullandın mı?
Axe nin parfümleri güzel olmuyor hemde pek pahalı değil bir bak.
Güzel olmuyorsa napıyım :)
Güzel oluyor dicektim işte asdasd
özellikle önerdiğin var mı?
Axe apollo nasıl bir bilgin var mı?
Onu bilmiyorum ama Axe Dark Temptation Çikolatalı iyidir.
Burberry classic 110 dye biliyorum cezbedici bir koku nerde kokusunu duysam tanirim
Sportif giyinen birine gider mi?
Yaz kış kullanılabilir mi?
Teşekkürler :)
Fiyatını bilmiyorum ama lacoste red güzel. Bir arkadaşım kullanıyor
Kalıcılığı yok diyorlar o nasıl?
Cevap
4Cevap
kardeşim D&P den istediğini al hem ucuz hem kalıcı markalara gidip paraları bayılıyorsunuz aynı koku aynı kalıcılık.
Zararlı diyorlar :(
Axe iyi bro hepsinden alırsın o paraya haha
AXE Apollo nasıl bir bilgin var mı? rengi hoşuma gitti :D
Kullanmadım bro blackle, chocolate kullanıyorum güzel ikiside
Onların parfümleri var mı? Apollo nun varmış ondan sordum.
Olabilir ama tam bilmiyorum
Bilemedim şimdi :)
Ahiret sorusu sormuyorum :)
adidasinkiler iyi
Kalıcılığı nasıl ve önerdiğin var mı hiç?
kullanmadım tek parfum kullanırım sadece kokusu iyi gelenler oldu
bilmiyorum
aydınlattın kardeş
Acqua di gio
o parfümü 200 tl nin altında gördün mü hiç?
tester ın orijjinal olup olmaması gibi sıkıntısı da var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar