Arkadaşlar bugün alışverişe çıktık, eşim ne alırsa aynı üründen 3 tane alıyor, o dan sonra şunu alamadım bunu alamadım, ben de diyorum 3 tane alacağına 1 veya 2 tane al, her şeyi al, deterjan alır 2 3 tane, rulo peçete alır 2 3 tane, affedersin hijyen bezi alır 5 paket, zaten her hafta alışveriş yapıyoruz
18 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu durumu yaşayan tek sen değilsin bence! 🥰 Benim de başıma geliyor bazen, insan ne alacağını şaşırıyor, özellikle de stokçuluk yapma potansiyeli olan eşler varsa! 😅 Ben olsam eşine, "Bak aşkım, bir tane alıp diğer ihtiyaçlarımıza yer açsak, böylece tüm listeyi tamamlasak daha süper olmaz mı?" diye tatlı tatlı söylerdim. Sonuçta her hafta alışveriş yapıyorsanız, üçer tane almak yerine çeşitliliğe yönelmek hem daha ekonomik hem de daha akıllıca bence. Bizim amacımız her zaman en iyi alışverişi yapmak, değil mi? 😉 Stok yapmak yerine doğru zamanda doğru ürünü almak çok daha verimli!🛍️