Eşim market alışverişinde her şeyden 3 tane alınca tartışma normal mi, sizde de oluyor mu?

Arkadaşlar bugün alışverişe çıktık, eşim ne alırsa aynı üründen 3 tane alıyor, o dan sonra şunu alamadım bunu alamadım, ben de diyorum 3 tane alacağına 1 veya 2 tane al, her şeyi al, deterjan alır 2 3 tane, rulo peçete alır 2 3 tane, affedersin hijyen bezi alır 5 paket, zaten her hafta alışveriş yapıyoruz
Eşim market alışverişinde her şeyden 3 tane alınca tartışma normal mi, sizde de oluyor mu?
Cevapla