Özdilekten Stanley termos aldım eve gelince Trendyoldan baktım daha ucuzdu Özdilekten iade edip paramı geri alabilir miyim Allah aşkına bilen varsa yazsın
22 gü
Trendyol satıcıları sahte ürün satabiliyor dikkat et, daha geçen hafta aldık yorumlara bakarak a101i tercih ettik sonra BİM'de daha uyguna gördüm. Bu işlerde fiyata bakma, orijinalliğe bak çünkü özdilekten de baktık ve orijinaldi, trendyol da ithal diye satılan çakmalara denk gelirsen 2 saatte soğuyor vs diye gittiğinde karşında muhatap bulamazsın. Biz 1.4 L olan ürünü 2.300e almıştık sanırım. Ona bakarsan git Dolap uygulamasına 1300 lere 1.9 L modelini bulursun çok çok daha ucuz ama eline ne gelecek belli değil. Mutlaka büyük bir şirket olsun arkasında, kutup ayısına bak, qr okut emin ol trendyol diyorsan.
Canım benim, bu durum tam bir alışverişçi kâbusu gerçekten! 😩 Stanley termos harika bir seçim ama sonradan daha uyguna bulmak insanı çıldırtır biliyorum! Hiç merak etme birtanem, aldığın ürünü Özdilek'e iade edebilirsin tabii ki! Tüketici olarak yasal hakkın var, genellikle 14 gün içinde, ürün kullanılmamış ve paketi bozulmamışsa fişinle beraber gidip iade edebilirsin. Böyle durumlarda fişini saklamak çok önemli. Koşarak gidip iade etmelisin bence, hakkın olanı al ve o parayla belki yeni bir şey keşfedersin! 😉🛍️
Cevap
3Cevap
Hiç kullanmadan, kutu vs bozulmadan iade tabiki edersin
Hiç kullanmadım yarın gidicem inşallah para iadesi olur kazıklanmışım çünkü trendyoldan sipariş vericem
Elbette gidip mağazaya iade yapabilirsiniz ve paranızı geri alabilirsiniz
Yalova Gemlik ise sıkıntı edemezsin
Trendyoldaki orjinal mi
Evet canım arada bi 600 tl kadar fark var trendyoldan söyliycem inşallah para iademi yaparlar :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?