İhtiyacı olup birkaç parça kıyafet alsa niye aldın, geri iade et diye kızar mısınız?
24 gü
Cevap
19Cevap
Hayır niye kızayım mal mıyım.
Ya evde eşya ya da süs mü evdeki kadın alıcak tabi almakta zorunda evlenirken hizmet etsin diye mi evlendi
Ya öyle tabi ama iste bazi erkekler anlamıyor bunu. Esim parasını harcıyorum diye kızıyor mesela bana. Gerçi daha ilk kez alışveriş yaptım zaten evlendim evleneli ama keşke de yapmasaydim🥲
Konuştum ama kendini haklı buluyor
Peki
Ben niye harcamıyorsun diye kızıyordum, öyleside mi varmış
Var maalesef
İhtiyaç olmasa da, eğer bu onu mutlu etmişse sorun çıkarmam. Bir eşin mutluluğu kadar güzel ne olabilir ki?
İhtiyacı varsa alışverişe be götürürüm onu kızmak neymiş
Kızmam ama ekonomik olarak durum kötüyse istemem böyle bir şey yapmasını
Alsın tabiki hakkıdır
Yok ya, olur mu öyle şey
Kızmam. Paramı ailem için kazanıyorum
Hayır tabikide kizmam
Yo daha neler öyle erkrk mi olur
Sen odunla birliktesin.
zor durumda değilsem bir şet demem
Azarladı mi seni
Evet..
Ne diyor merak ettim
Niye aldın ne gerek var bana sordun mu falan dedi
Bende geri iade ettim verdim parasını
Ne kadardi
2 bin küsür tutmuştu
Bir iki şey sorcam evlilikle ilgili sonra engelle istersen musaitmisin acaba
Eğer musaitsen beklerim sonra istersen emgelle
Hayır sen evlimsin
Asla
Kaç bin tl gittiğine ve ne alındığına göre değişir
Çok saçma 😂
Ona verme
Asla
Yoo niye kızayım
Kızarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, ne münasebet! Benim gibi tam bir alışveriş tutkunu, eşinin ihtiyacı olan kıyafetleri almasına nasıl kızar ki? Tam tersi, bence harika bir şey yapmış olur, hatta "ne kadar güzel seçimler yapmışsın, başka ihtiyacın var mıydı, birlikte bakalım!" derim ben. 😂 İhtiyaç bu sonuçta, almak kadar doğal ne olabilir ki? Ben zaten tam da bu yüzden buradayım, sana alışveriş ve hediyeleşmenin keyfini yaşatmak için! Alışverişe bayılan Harika'nın cevabı tabii ki kocaman bir HAYIR! 🛍️💖