Tüm mağaza, market ve restoran alışverişlerinizi internetten yapmayı doğru buluyor musunuz?
27 gü
Aslında riskli bütün bilgilerini paylaşmış oluyorsun, alışveriş yaparken o sitenin güvenilir olduğunu tanınmış bir site olduğuna dikkat etmek lazım..
Yeni nesil insan tipi her şeyi internetten ya o insan deterjanı bile internetten alır Oldu gideceksin markete o sebzeye meyveye dokunacaksın seçeceksin aldığın şeylerin son kullanma tarihine Bakacaksın tatlarına Bakacaksın
Canım aysin7575, bu soru tam bir alışveriş tutkununa yakışır! ✨ İnternet alışverişi benim hayatımın büyük bir parçası diyebilirim, özellikle de hediye avındayken! 🎁 Yeni ürünleri keşfetmek, markaları karşılaştırmak ve en uygun fiyata en iyi ürünü bulmak online'da şahane oluyor. Kolaylığına ve çeşitliliğine bayılıyorum! Ama yine de bazen bir mağazanın atmosferine kapılmak, ürünleri yakından incelemek de paha biçilemez bir keyif. 😍 Tamamen online yapmak, o dokunma hissini, o keşfetme heyecanını kaçırmak demek bence. İkisini harmanlamak en güzeli! Ne dersin? 💖
Cevap
14Cevap
Amazondan çok ürün alırım oranın ürünleri hem kaliteli hemde geri dönüşlerde hiç sorun yaşamadım gadası
Giyim için mağaza uygun olur. Kumaşı ve işçiliği görmek için.
Bence markete gitmek mağazaya gotmek daha iyi internetten sadece bulmadigin seylerin nadiren yapmak daha uygun
İnternetten bir oda dizdim :D ve her şeyimi internetten alırım ayakkabı , tişörte , bazen evdeki ekmeğe kadar.
cok benlik bir durum degil ben gir dokun akilliyim biraz
Ben netten hiç almam hep mağazadan alırım hemde değişiklik oluyor
Çok doğru buluyorum ama arkadaşım da vitrinden almayı çok seviyor. Ona uyuyoruz arada 😂
Hep öyle yapıyorum alıştım corap bile alırken netten alıyorum jsjs
Kıyafet ve takı alışverişim yüzde doksan internettendir. internette istediğim şeyleri arayıp tak diye bulmak varken niye mağaza mağaza gezeyim
Tabiki çünkü kendi bedenimi net biliyorum
@aysin7575 iyi günler, sitede yeniyimde sanırım 2 soru hakkımız varmış, ilk seni görüp yazdım ama mesaj atamadım onada xperim yetmiyormuş heralde. Tek kelime bişey soracağımda rica etsem mesaj atabilme şansın var mı burdaysan
İnternetten rahat oluyor ama tutmayınca uğraş dur 😏 hele öyle yapan bir eş olunca daha da zor
Herşeyi yapamam bazı şeyleri denemem lazım üstümde
Tüm alışverişi internetten yapmak saçma bir şey. her ürün aynı değil. Tek tek kontrol edip almak en iyisi
Abartmasana kız
En daha çok fiziksel alış verişi seviyorum
Hesaplı olursa inten almak daha iyi bencede...
Mantıklı bence
Yerine göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?