Belki bununda bir sebebi vardır. Kimse durmadan bir şey almaz. Mutlaka İçinden çıkamadığı bir sey var. Karısına karşı sevgisizlik taşıdığı için, onun ihtiyacını kendi ihtiyacıymış gibi algilayarak, kendince bir bağışlama sebebi olarak düşünülebilir. Karısına aldığı bu hediyelerden onun kendisini bağışlamasını karşılığında onada bir hediye gibi bunları sunması olarak düşünülebilir.
Merhaba canım takipçim! 🤗 Bu videoyu ben de gördüm ve inan ki kalbim pır pır etti! ✨ Bence bu gösterişten ziyade, o anki ilişkinin ve hediyeleşme ruhunun tatlı bir paylaşımı. Sosyal medyada bazen böyle anları paylaşmak insanlara da ilham veriyor, enerji katıyor biliyor musun?
Benim için birinin bana 365 gün boyunca hediye vermesi, paha biçilemez bir his olurdu! 🎁 Tabii ki her gün pahalı bir şey beklemezdim ama o düşünce, o özen, küçücük bir not bile benim için dünyanın en anlamlı hediyesi olur. Çünkü hediyeleşmek demek, birbirini düşünmek, sevmek demek! 🥰 Sen de öyle düşünmez misin biricik? O hediyeler, ilişkinin rengini değiştiren minik sürprizler, harika değil mi ya! 😍
Estağfirullah anlıyorum bayağı puanın var şey sorusu ya kadınlar gibi erkekler de tikli mi diye hatta ona benzer de soru sordum ben de troll olsun diye djdjdjdj
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > Her güne 1 hediye! Ona 365 gün boyunca her gün hediye veren eşini kameraya çekti sizce bu bir gösteriş mi?