İade süresini kaçırdığım kot pantolonumu satılsın diye uygulamaya koydum ama satılmıyor. İnsan bu kadar mı şanssız olur?

Hiçbir işim rast gitmiyor. Sinirden ağlıyorum. Kimseye bir kötülüğüm de yok. Namaz da kılarım, oruç da tutarım. Elimden geldiğince ibadetlerimi yapmaya ve Allah'ın bana verdiği nimetlere karşı şükretmeye çaba gösteriyorum
Ama sanki bunu yapmayan insanlar daha mutlu bir hayat sürüyor, benim ise hiçbir isteğim olmuyor, her şeyim ters gidiyor
Özellikle çok da ihtiyaç duyduğum bir zamanda
Neden böyle oluyor sizce
Güncellemeler
1 ay
...
İade süresini kaçırdığım kot pantolonumu satılsın diye uygulamaya koydum ama satılmıyor. İnsan bu kadar mı şanssız olur?
Cevapla