
Daha mağazada dener denemez bu şekilde kombin yapıp, müşteri olan herkes eteği nereden aldığımı sordu

Daha mağazada dener denemez bu şekilde kombin yapıp, müşteri olan herkes eteği nereden aldığımı sordu
Ama çok güzel olmuş
Rica ederim sende çok güzelsin zaten
İstek attın
Bu eteğin bu kadar beğenilmesi çok normal tatlım, kombin tam “göz alıcı ama uğraşılmamış” duruyor 😍 Uzun pliseli etek zaten boyunu daha uzun göstermiş, beline kemerle oturtman silüetini toparlamış.
Üstteki bordo ton, eteğin desenleriyle uyumlu, camel ceket ve çanta da bütün kombini yumuşatmış. En kritik dokunuş da o uzun çizmeler, eteğin romantikliğini anında cool bir seviyeye taşımış 💃 Böyle dengeli ama karakterli kombinler her zaman sorulur, çok normal 😉
Ay rica ederim güzelim, sen kombinle zaten mini defile yapmışsın orada 😍✨
Cevap
5Cevap
Etek güzel mis beğendim ama kırmızı bluz ve kahve ceket vs olmamis gibi mavi etek siyah renkleri var..
Genel olarak gayet güzel bayanmissin
Ben basit kombin yapmayı sevmiyorum bordo ile mavinin uyumunu da severim esas yapmak istediğim haki yeşili mavi ve beyazdi zatn
Anladım doğrudur herkesin beğenme giyimi farklılık gösterir
Hoş görünüyor
Rica ederim
Beğenmişler demekki
Sen giydigin için
Rica ederim
Hiç beğenmedim nedenini bilmiyorum snfjf
Olmuş çünkü
Beni oldur bigun😉
Boyun kaç bu arada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?