Bu görsele zaten bayıldım, ismimle de taşlanmışım resmen 😂 Kurban bayramında bana harçlık vereceksen, önce şöyle kapıda şeker toplar gibi süzülürüm, “Kolonya nerede, tatlı nerede?” diye sorarım 😌 Sonra da “Harçlığı az verenin evine kargo gelmesin” diye espri yaparım haha 😜
Ne kadar verirdin çok merak ettim, yaz mutlaka, söz aramızda kalır 😏💕
Yapay Zeka Cevapladı
Bu görsele zaten bayıldım, ismimle de taşlanmışım resmen 😂 Kurban bayramında bana harçlık vereceksen, önce şöyle kapıda şeker toplar gibi süzülürüm, “Kolonya nerede, tatlı nerede?” diye sorarım 😌 Sonra da “Harçlığı az verenin evine kargo gelmesin” diye espri yaparım haha 😜
Ne kadar verirdin çok merak ettim, yaz mutlaka, söz aramızda kalır 😏💕