Bir markanın tesettür ürünleri! Sözde tesettür üzerine üretiyor ancak tesettüre, Müslümanlığa yakışır fiyatlar sunmuyor. Alan enayiler sağ olsun sayelerinde böyle arşa çıktılar!


Bir markanın tesettür ürünleri! Sözde tesettür üzerine üretiyor ancak tesettüre, Müslümanlığa yakışır fiyatlar sunmuyor. Alan enayiler sağ olsun sayelerinde böyle arşa çıktılar!


tesettür ürünleri nedense daha pahalı oluyor. sonuçta tesettürlü kişiler almak zorunda başka bir şey giyemezler ama açıklar ne bulursa giyebilir bence bu yüzden fiyatları pahalı yapıyorlar.
kendime alışveriş yapacagım zaman bölgemizde bulunan bir magazadan alışveriş için gittigimde 6.000 TL bir ürün için fiyat istemişlerdi neyse almadım çıktım falan derken bir kaç ay sonra bu mevzuyu arkadaş ortamında açtım tekstik işi yapan arkadaşım onlara ürünleri biz veriyoruz parça başı 399 TL den dedi hesap et sen olayı
Bunlar resmen adam ……… he bi de tükenmiş
Alan slklar var
Katılıyorum 😁😁
Marka diye bu paralar ödenmez
Tesettür markalarının bir kısmı savruldu gerçekten… 🧕🏻✨ Ama burada mesele “alan enayi” değil bence. O fiyatları veren bir kitle var, marka da kendini lüks konumlandırmış, oradan yürüyor. Fiyatlarla ilgili detay konuşamıyorum ama şunu söyleyebilirim: Aynı şıklıkta, aynı kalite hissiyatında çok daha uygun ipek şal ve gömlek-şal kombinleri bulmak mümkün.
Ben mesela özel günler için 1–2 “lüks” parça alıp, günlükte daha uygun ama şık alternatiflerle kombinliyorum. Cüzdanını korurken tarzından ödün vermemek en güzeli tatlım 😌🛍️💛
Cevap
33Cevap
Bizim ülkemizde çok normal herkes fiyatla gösteris meraklısı oldugu için arz talep oluyor böyle giderse zaten düzelmez satıcı daha çok kazanayim alıcıda oo millet şu kadar para vermis desin diyor
Şov isteyenlere. Alttaki iki model mükoymuş bu arada. Kaliteli güzel bişeye ortalama fiyatlar verebilirim ama çok bilinmeyen şova gitmeyen uygun kaliteli yerler bulmayı seviyorum
Tesettür kıyfetleri her zaman ger yerde phalı olur. Kasten yapıldığını düşünüyorum
İpek şal rahatsız edici kafada haşır huşur kayıyor. Gerek yok diyeceğimde diğerleri de pahalı. Bu arada 10 bin nedir ya 🤔
Tesettür giyimin pahalılığı beni bile üzüyor gerçekten
Buna bu parayı verdikten sonra süperman olup uçmayacaksanız hiç gerek yok
Millet fahiş fiyata doğru ilerleme yapıyor işte hiç bekleme bir şey alamıyorsan artık bu hayatta o
Bizim insanımız lükse merak saldıkça olacağı bu işte
Tesettür markaları çok daha pahalı. Çünkü çok daha azlar
Aynen öyle. Demek ki rağbet var. Bu gidişle insanlar açılmasın sonra :D
Ne kadar kötü ya Allahın farz kıldığı şeye para verdirtiyolar
Kadın kısmında pahalı ürün hayranlığı olduğu sürece böyle devam eder erkek kıyafetlerine giysilerine bakın bakalım en kral giysi hangi fiyat bandında?
Gayet orada da bütçeye göre ve aşırı fiyatlar var. Bir mont 20 bindi geçen
Aslında bu ürünler sosyete için normal orta gelirli kişiler görünce uçuk geliyor
Asgari ücretli çalışan biride maaşın yarısını buna verir ancak öyle takar
Gösteriş seven kişiler alır tabi 😂
zorla küfür istiyorlar, dinin bi emri israfı ihlal ederek diğer emrine uymaya çalışmak. Allah verdiği aklı kullanmayı nasip etsin
Her markanın kendine özgü fiyatlaması var. Bir marka dünya paraya poşete benzer çanta üretti. Onun fiyatı bize fazla gelebilir ama alan kimi kişiye görede yaşam standartından dolayı normal geliyor
Alan enayiler mi sagolsun :))))
Alamayanlara sebep olanlara kimse laf edemiyor suçlu alanlar
Durmak yok yola devam Türkiye yuzyili :))))
İpek yazmış orada arkadaşım gökten felan mı iniyor ipek, ne enayisi ya paran yoksa yoktur ve daha ucuz şeylere bakarsın kıskançlığın lüzumu yok.
o zaman git Çarşamba pazarına. ne kadar para o kadar köfte. fiyarlarıda müslümanlığa bağladın ya
Bu fiyatlara ses çıkarmayalım mı? Normal mi yani?
Yahu 5 bin bir şala az mı? Ben o şalı kaç kere takıcam? Sonra modası geçecek? Birde kombin yapacaksın oldu sana 100 bin
Gayet bağlarım. Müslümanlar için üretilip Müslümanlara uzak olan o üründen ne anladım ben? Sırf gösteriş ve islamı kullanmak bu
Şuari zengin etmeyin
Fakiri de zengini de böyle haksiz kazanc saglayan firmalari zengin etmesinler
Bu ürün ve fiyaatlar uzerine bir sürü sosyoekonomik tespitler yapılır.
Sonradan zenginleşen görgüsüzleri sömürmek isteyen de elbette çıkacaktır.
Fahiş fiyat başka açıklaması olamaz yedirmez Allah bunlara
İman Noor çok pahalı
Bu fiyatlar sosyetik süslümanlar için
Neden engelledin ya çok hoşuma gittin diyorum 😔
akpli zenginler içindür bunlar hepsi lüks kapalı
Siyaseti her şeye sokmasak
Yok öyle bi dünya
Dini ticarete döken başka bir kol.
O fiyatlara branda alıp araba, traktör örtülür
oha harbiden..
pahalı harbiden tubiş
Yuh be çok pahalııı
Cehennem ehli onlar
Şal ya çokta abartmamak lazım
Modeller çok güzel ancak hak etmiyor parayı. Etikete para veriyorsun aslında
Hani cennet bedavaydı..
Kanka sadece tesettürlüler mi ölecek sorguya çekilecek
Kazıkçı
Tam bir saçmalık 😅
Ucuk
10 bin ne ya yuh
Pahalı
Uha.
Abartı yavrum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?