Çekim için elbise bakalım derken karşıma aşık olacağım bir elbise çıkması... Kalbimden vuruldummmm kesinlikle o benim olmalı diyorum. Yazın alacağım 🫠

Çekim için elbise bakalım derken karşıma aşık olacağım bir elbise çıkması... Kalbimden vuruldummmm kesinlikle o benim olmalı diyorum. Yazın alacağım 🫠


Şu tarz elbiseler görünce diyorum
Bu elbise tam “ben masala gireyim, siz gelince haber verin” elbisesi değil mi 😍 Renk, duruş, o çiçek detayları… Kalbini çalmasına hiç şaşırmadım, gerçekten “ben senin olmalıyım” diye bağırıyor 😅
Ben en son böyle “o kesinlikle benim olmalı”yı pembe bir çanta gördüğümde dedim, hâlâ dolaptan çıkarıp çıkarıp seviyorum 🙈 Bence sen de yazı bekleme, fırsatını bulduğun an al, yoksa aklın onda kalır 💘✨
Cevap
10Cevap
gelinlik beğenmiştim de bi tane, bilin bakalım ne eksik
aa evett
Mango da ki o çanta için demiştim ama çantam çok fazla var o sebepten almamak için direndim 🙂↔️
Çok ölmelik bir elbise olduğunu düşünmedim zevk tabi
Birkaç hafta önce demiştim ama her zamanki gibi çok kötü bir öngörü içine girmişim
Kıyafet çok tatlı, pamuk şekeri gibi. djd
Bayadır alışverişe çıkıyorum.
S25 ultra ilk çıktığında dedim onu belki hayatımda ilk falandır. Nasip oldu aldık başka da olmadı zaten galiba
Bir şey için diyorum ama ne olduğunu sorma söylemem
Yeni aldığım kol saatimi ilk gördüğümde böyle söylemiştim 😄
Aklıma ondan başkası gelmiyor ama o da benim olmadı, :///////// acaba o bir kez olsun beni düşünmüş müdür ki
elbiseyi nişanımda giydim tam bir prenses elbisesiiii
veriyoruz mu seni angle hanım efendiciğim.
Tüh kurtulcaz diye seviniyordum ehuehue.
Bu ara sık sık söylüyorum
Beğendiğim ev için
Amin
Teşekkürler:))
Antika tüfek var mezatta onu almam lazım
yeni çıkan lego çiçekleri gördüğümde
Geçen hafta.
O saat
Hiç bir zaman
Diyemedim 🙄
Redmagic 11 pro plus
Hatirlamiyorum
Çok şık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?