Bilhassa erkeklere soruyorum. Daha evvel olmadığınız türden pahalı marka bir saat, marka bir gözlük, iPhone 17 vs.
Sizi etkiler mi? Bu tarz hediyeler...
Bilhassa erkeklere soruyorum. Daha evvel olmadığınız türden pahalı marka bir saat, marka bir gözlük, iPhone 17 vs.
Sizi etkiler mi? Bu tarz hediyeler...
Ben güzel kadınlara para yemek için bana yanaştı on yargısı ile yaklaşıyorum. Eğer başta bu önyargıyı kırmak için böyle bir şey yaparsa etkileyici olur. Ama sonrasında kadının ufak defek hediyeler hariç pahalı hediye almasına hiç gerek yok çok bir anlamı da yok benim için. Ben aksine hediye almalıyım diye düşünüyorüm, kadın gibi hediye kabul etmeyi sevmem ben.
Böyle hediyeler çoğu erkeği bayağı etkiler tatlım 😂 Özellikle hiç sahip olmadığı bir segmentse, “demek ki beni gerçekten önemsiyor” duygusuna gidiyorlar. Saat ve gözlük bence iPhone’dan bile daha özel, çünkü her gün taktıkça seni hatırlıyor 💘
Ama şunu da unutma, pahalı hediye ilgiyi artırır ama duygusu yoksa tek başına hiçbir şey ifade etmiyor. En etkileyici kombin: düşünülmüş bir hediye + samimi bir not 🫶✨
Cevap
10Cevap
Niye birini hep maddiyatla etkilemeye çalışırlar anlamıyorum gerçekten sevip değer versen zaten etkilenirler
Zaten onları dokuz senede yaptık, uzun ilişki. Ben başka bir şeyden bahsediyorum.
Yanımda olması en büyük hediye zaten başka bir şeye gerek yok
Sevgilimden pahalı hediye alacağıma daha manevi olmadını tercih ederim
Aslında hediyenin değeri bizi etkilemiyor bize verilen emek ve bağlılık bizi etkileyen. Yani bı kız seni düşünüp hediye alıyosa hele ki çok istediği bişeyi alıyosa, o erkeğe bağlı olduğunu gösterir
Emek ve bağlılık var zaten, doğum gününde daha evvel alınmamış bir hediye düşündüm.
Mesela telefonu kırık diye iPhone 17 almak gibi
Eğer onun gücü yoksa sen alırsan küçümseme gibi olur. Her zaman ondan daha düşük ama ilgili bişeyler almalısin
Normalde ekonomik gücü vardı ama şu an borçları var. Aramızda öyle şeyler hiç sorun olmadı aslında. Borcuna da yardımcı oluyorum ödemeye bu süreçte.
Bilemedim aslında. Bazı insanlar da hediye alma borç kapat diyor.
Hediye ayrı borç ayri. Eğer zaten borçlara destek oluyorsan daha küçük bir hediye daha iyi olur
Kendini bir süredir değersiz hissediyor. Bu sebeple aslında böyle düşündüm.
Değerli olduğunu aldığin hediyenin fiyati değil onun yaninda ne kadar olduğun belirler. En doğrusunu yapıyorsun. Hayatim boyunca sizin gibi bir sevgili istedim...
Peki size bir şey sorabilir miyim? Ben borcu ödesem de buluşmaya şu an yanasmiyor, ben sormadım ama o da teklif etmedi. Zamanla direnci kırılır mı? Yani bu süreç sebepli de aslında ben hediyeyi devreye soktum
Neden buluşma teklif etmiyorsun buluşalim de
Gelmez biliyorum, o Vibe i veriyor insana. Konuşurken de "evden işe işten eve borç ödüyorum" diyor. Ayrıca bir kez önceden kapısının önüne de geldim, dışarı bile çıkmadı. Ki benim ev İstanbul Kadıköy onun ise Darıca Kocaeli'nde idi. Okey Marmaray var ama valla çıkmadı bile dışarı :)
Hmm bu durum biraz saçma çünkü borç ödemenin buluşmamakla alakası yok. Gerekirse araç falan bulup kendi görmek istemesi gerekiyor. Kapısına kadar gidipte dışarı çıkmaması çok garip. Bu arada bende kadıkoyde yaşiyorum shsbs
Kadıköy güzeldir.
Bilmiyorum baya ruh hali bozuk zaten sürekli bağırıp çağıran bir havası vardı, etrafa da böyle
Polis kendisi sinirle arabayı vurmuş devlete ceza bile ödedi.
Yani o sebeple yadirgamiyorum
Yani tamam bi olay yaşadiysa o gün normal. Sen biraz ağırdan almaya devam et. Normale döner. Bende bişey sormak istiyorun
Tabi sorabilirsiniz.
Ex geçen hafta iş arkadaşının fake hesabıyla hikayeme bakmış.
2 mesaj attı üst üste "Sevgilin mi var senin, sevgili mi yaptın kendine" yazmış. Oysa ki tek başıma sinemada story atmıştım. Mesajına görüldü bile atmadım, bakmadım. Yaptiklarindan sonra biraz daha çabalasin istiyorum.
O günden beridir tam 1 haftadır öğlenleri iş arkadaşının fake hesabıyla hikayelerime bakıyor. Sizce tekrar yazar mı, aksiyon alır mı?
Bence yazar. Aklı sizde. E peki yazıp sizi merak ediyorsa ve gurur yapmadan yonelmisse siz niye yanit yazmadıniz?
Fazla naz aşık da usandirir mesela.
Diyelim yazmadı, o zaman ne olacak onu goze aldınız mı?
Çunku benim ona ne kadar aşık olduğumu biliyor ve bu yüzden 6 ayda bir gelip 1 kere buluşup 2 3 gün konuşup ortadan kayboluyor cepte görüyor.
maalesef yaptiklarindan sonra böyle yapmazaam ayni dondü tekrarlanip durcak
Oha ! Ben bu detayı bilmiyordum özür dilerim. o zaman siz haklısınız. Tamamen burnu surtsun yoksa alışmış kudurmuştan beterdir. Ne demek 6 ayda bir gelmek falan, öyle ilişki mi olur? Peki bu şekilde ne kadar süredir böyle?
Çünkü eğer birkaç kez affedildi ise alıştı demek ki o zaman ciddi bi duvar görmesi lazım karşısında.
Evet alıştı ama zaten sevgili olmak gibi bir amacı da yok gibi. Geliyo 1 kere buluşuyoruz sonra ne oluyosa konuşmayi kesiyo. Ben yapayalnizim arkadaşim bile yok. O yüzden o geldiği zaman buluşuyorum onunla. Bişey değişmeyeceğini bilsem de. Değişiklik oluyo bana da. Evden işe işten eve çok sıkıcı hayatım.
E ama öyle olur mu? Sizi materyal gibi kullanıyor, narsist bu ben anladım hemen. Belki de sizin biliyor başka arkadaşınız yok ondan yapıyor, suistimal bence.
Sevgili olacaksa olsun olmayacaksa da set çekin zorla kendisi olmak isteyecek.
Sizden duvar görse soğuk duş etkisi olur.
Adil Yıldırım öyle diyor.
Bakın sürekli alışmış buna, bu akillanmaz. İlk defa şaşırsin.
Sevgili olmayacaksa ne demeye gelip gidiyor. Olmaz bence öyle ya.
Geçen sefer arkadaşinin hesabıyla mesaj atti cevap vermedim ertesi gün bidaha. Sonra engelini kaldirdim yalvardı yakardı günlerce. Sonra buluştuk. Buluştuktan sonra 3 4 gün daha yazdi daha seyrek sonra ortadan kayboldu. Benim hayatim onsuz da devam ediyor. O geldiği zaman sadece biraz değişiklik oluyor benim için
Evet ama gölge gibi olmuş, yani seni değersiz hissettiriyor
Eğer sevgilin olsun istiyorsan bence bu defa farklı davran ona
Nasıl farkli davraniyim mesela? Buluştugumuz zaman kızıyorum laf sokuyorum ama ne yaparsan yap olmuyor bende akışına bıraktım onu geldiği zamanlar farklı bir aktivite olmuş oluyor ama benim merak ettiğim şey arkadaşının fake hesabından her gün storylerime bakacak kadar merak ediyor ama bir haftadır O mesajdan sonra hiçbir şey yazmadı. Yani işteki her gün iş arkadaşına kanka ya fake hesabını açar mısın deyip benim suriyeme bakacak kadar merak ediyor
Bence seni takıntı yapma sebebi senin tek dünyan olması. Yani kimseyle gorusmemen. Bir nevi narsist ya kontrolü elinde olsun istiyor.
Sevgiden ziyade kontrol gücü bence.
Sen bu şahsi seviyor musun peki? Yani arkadaş gibi buluşmak sana yetiyor mu? Ya senden ayrı birileriyle sevgili ise?
Benim tek bir dünyam yok ki o olmadın da gayet yaşıyorum Hatta iki senedir doğum günlerini yurt dışında kutluyorum sadece yalnızım arkadaşım falan yok O da bunu bilmiyor zaten ya Onca yaptıklarına rağmen Ayda yılda bir kere görmek bazen istiyor insan hiçbir beklenti olmasa da bir şeyler değişmese de Çünkü onu çok sevmiştim zamanında ve iddia ediyorum kimse onu benim kadar sevemez Günün Birinde hayatın aşkı beni bulursa o zaman tamamen onu Es geçebilirim hayatımda ama zaten kimse yokken arada onun gelmesi değişiklik oluyor
O zaman işte bendeki olay sendeki. Yani karşı taraf cepte görüyor, ondan iste.
Ceptesin, garantisin ve o narsist seni kontrol etmek için bakıyor.
Senin yapman gereken yok olmak, yok ol bakalım o nasıl net olacak.
Kesinlikle net olması lazım, değer vermesi lazim, hediye alması lazım, sürekli araması lazım. Başka türlü olmaz bence.
Diğer türlü hep devam eder bu şekilde bu kişi
Ya öyle bir kişiliği var ki ilgili biri olsan gidiyor ters biri olsan diyor ortadan yok olsan gidiyor mesela bundan 6 ay önceki geldiği zaman nasıl yalvardı falan filan 3-4 gün konuştu sonra konuşmayı kesti ya Ben de hiçbir şey yapmadım 2-3 ay boyunca Story bile atmadım zaten Prensip olarak o ayrıldığı zaman ben hiçbir zaman mesaj atmam peşinde koşmam yani ortadan kaybolmakta bir işe yaramıyor o kendi istediği zaman hikayelere bakıyor İstemediği zaman bakmıyor
O zaman ayrılık konuşması yap, de ki blöf yap "artık bitti hoşçakal" neden de belirtme, kafasında kursun dursun. Biri var zannetsin cildirsin.
Başka asla yola gelmez bu. Sana yemin ederim gelmez. Bu narsist hemen anladım ben.
Bu arada ben de sana bir şey soracağım.
Sevgili değiliz ki zaten Nesine ayrılık konuşması yapacağım ayrı yani Arada sırada geliyor buluşuyor gidiyor bu kadar sevgili değiliz yani çok önceden kaldı o dönemler zaten şu an Hayatımda biri olup olmadığından şüpheleniyor bence Çünkü iki kere üst üste Sevgili mi yaptın diye mesaj atmıştı hatırlarsan Beni kaybetmekten korkmuyor ki zaten ben de zaten ona karşı Artık bir beklenti yok Sadece peşinden koşsun biraz zaman geçirelim istiyorum sence tekrar yazacak mı her gün arkadaşının fake hesabını isteyecek kadar merak ediyor geliyor ama tekrar gidiyor Çok saçma zaten günün birinde Hayatımın aşkı beni bulursa o Komple gider arkadaşım bile yok yani bu ne kadar mümkün bilemiyorum ama umarım hayatımın aşkı yakında beni bulur dinliyorum sorabilirsin Tabii ki
Sen şunu anlamıyorsun sevgili değilsiniz evet ama sence bu görüşmeler bu süreçte sen uzaklasinca kontroller niye? Yani ortada adı olmayan bir durum var ama bu durum ayrıca birçok şeyle de ilişkili...
Sana takıntılı bir kere. Yoksa neden baskasindan kontrol etsin. İlla yazacak ama senin yapman gereken onu süründürmek.
Sen kaybetme korkusu yok sanıyorsun çünkü narsist ya sana öyle empoze etmiş.
Kaybetme korkusu olmasa ben gidip başkalarından seni takip eder miyim sence?
Benim sana sorum bir de şu idi. Benim karşımdaki aşırı koyu Fenerbahçeli
Rambo Okan ücretli şekilde video yapıyormuş parasını verip istediğini söyletiyorsun
Sence onu yaptırsam hani "Burçin Samet'i çok seviyor" falan dedirtsem etkilenir mi?
Bence etkilenir de Rambo Okan dışında başka Fenerbahçe'li futbolcu yapamaz mı Ben de bu arada koyu Galatasaraylıyım düşmanız öyle videolar çekenleri gördüm Fenerbahçe'den başka kimseyi bulamazsan oyuncu vesaire falan Rambo Okan'ı yapabilirsin yani gayet düşünülmüş mantıklı bir hediye Bravo seni tebrik ederim
Ben onun kaybetme korkusu olduğunu sanmıyorum ya Çünkü bir kere kaybetmek korkusu olan bir insan konuşmadan mesaj atmadan görmeden 6 ay geçiremez Hatta bu altı ay geç geçen senelerde Belki de 7-8 ay story'lerime bakmadığı mesaj atmadığı zamanlar olmuştur yani Şöyle ki kaybetme korkusu olan insan aylarca yazmadan sesimi duymadan duramazsın Ayrıca şöyle düşün yılda iki kere geliyor olsun 365 günde maksimum 10 gün sesimi duyuyor bu Sence bağımlı bir insanın hareketi mi
İşte sen öyle sanıyorsun çünkü ona ipleri sen verdin. Sen şımarttin. Düşün her zaman arasam seni bulsam benim için önemin olur mu?
Bak şimdi sana ne anlatacağım. Benim üniversitede Şükran diye bir arkadaşım vardı, kopyaları benden ala ala okul bitirdi. Okul bitti o Van'a gitti ben burada İstanbul'da kaldım ama telefonlastik. Doğum günü geldi kıza gül yıllarım, o bana yollamadi neyse sineye çektim, sonra birini beğendi, evlenmek istedi adam bunu terk etti, taktikler verdim adamı getirtti evlendi. Çocuğu oldu oğluna sünnet hediyesi yolladım ama o sana yemin ederim bana hiçbir şey yapmadı.
Sonraları bir gün benim hiç adetim değil ama iş için acil bana para lazımdı eksik ödeme vardı. Bu kızın da babası fabrika sahibi. Dedim Şükran bana bir tam altın borç ver bugün reklam ödeme günü sana ben diğer ay vereyim, vermedi yalanlar söyledi. O gün de cidden son ödeme günü.
Neyse ben uzun bir mesaj attım kıza ve bu arkadaşlığa asla onun yatırım yapmadığını söyleyip bitirdim.
Kız şok oldu, yok para için falan dedi. Dedim Şükran para için değil sen bu arkadaşlığa asla yatırım yapmadın, birikti.
İnanır misin sonrasında kız var ya peşimden nasıl koşmaya başladı. O Şükran için bir anda değerli oldum. Ama asla affetmedim, altı ay oldu, halamı bile aramış demiş bu dostluğu para için bitirdi.
Bu bir örnek
İnan ben asla peşimden kosacak sanmazken oldu.
Şimdi ne diyeceğim biliyor musun? Senin olay da böyle...
Bu arada aklımda kendim için şey de var, yani bunu deyince şok olacaksın ama Arjantin'den Messi forması mi getirtsem, fake imzalı ama belki anlamaz hani Arjantin kargosu ile birebir aynı..
Messi hayranı ayrıca bir de
Imzamı fake yoksa forma mı fake Bence böyle dolanlaştı işlere girme anlarsa sorun çıkabilir orijinal olsun değerli olsun yeter o arkadaşın yaptığı çok saçmaymış ama genellikle böyle Gerçekten benim de nadiren konuştuğum biri var Ben de onu hep Eskiden iyilikler yapardım ama artık insanlara yatırım yapmayı kestim o yüzden yapayalnızım kimseden de para istemiyorum geçen hafta kredi kartımın son ödeme günüydü gittim altınımı bozdurdum ödedim geçen sene Askere gittim 6 ay kimseden 1 TL para almadım Bir de ben abur cubur bağımlısıyım başka hiçbir şeye bağımlılığım yok ama çikolata ve Abur cubura fena Bağımlıyım askerde de telefon yok Yapacak bir şey yok 100.000 TL Abur cubura harcadım sadece o derece
Sen o arkadaşınla sürekli görüşüyormuşsun yani konuşuyormuşsun telefonda vesaire falan ama bizde Durumlar öyle değil ben ne kadar ilgili olursam ne kadar umursamaz da olursam Değişen hiçbir şey olmuyor bak Bir haftadır onun mesajına cevap bile vermedim görüldü bile atmadım mesajı Eskiden zamanında haftalarca aylarca bakmadım bile oldu ama bir insan nasıl başlıyorsa öyle devam ediyor değişmiyor Yani bunun bulmakla alakası yok Eskiden telefonlarını açmadığım mesajlarına bakmadığım zamanlar oldu ama değişen bir şey olmadı Senin yaptığın gibi uzun bitirici mesajları da attım ama ondan 6 ay sonra tekrar yüzsüz gibi yazıyor anlamıyorum ben onu bağımlı olsa sürekli dibimde olur içinde ufak bir ilgi bile olmasa storylerime bakmaz anlamıyorum
Seninki ciddi klinik vaka, yani ben böyle kadın da ilk defa gördüm. Ama şu anda başka ne yapabilirsin.
Adil Yıldırım diyor ki ulaşılmaz olmak, gizemli olmak ve degisebilir olmak onu etkiler diyor. O yüzden şu anda asla tepki verme
Acaba seni birileriyle görse ne yapar. Yani biri olsa fotonu görse o kişiyle yemek yerken, çay içerken anlarız.
Şu anda başka çare hiç yok.
Yoksa hep ayni devam eder.
Benim de aslında seninkine benzer. Narsist işte, belki evin önüne gidince konuşmaması da bundan.
Dokuz senelik ilişki, kopmaktan çok korkuyorum, bu sene tayin senesi, tayin olursa kopariz.
Bu nedenle bilmiyorum iyice kötü oldum ben.
Hediye borç ödeme vs belki eskisi gibi oluruz diyorum ama sonuç alamıyorum.
Hatta üstüne vardıkca uzaklaşıyor.
Tek çarem işte böyle hediyelerle telefon konuşmaları yaptırmak
Bir de sana bir şey soracağım
Beni eskiden çok gezerken tatil vs yaparken çok kıskanirdi. Şimdi maddiyat o kadar yetmiyor ama Bodrum'a gidip bir gün kalsam bol bol foto çeksem diyorum, görse tepki verir mi?
Eskiden Bodrum'a çok sık giderdim, o zamanlar baya kıskanirdi. Uzun süredir gitmiyorum iki sene oldu.
Şimdi diyorum onu da koysam görse kiskanmaz mi ya?
İşte en büyük merakım bu hayatın aşkı Beni Bulsa onunla bir yuva kurmaya kalksam bu kız ne yapar Hiç kestiremiyorum umursamaz hayatımdan çıkar mı yoksa elinde silahla düğünü basar mı sinir krizimi geçirir yoksa hiç umurunda olmaz mı bilemiyorum Gerçi uzun süreler benimle konuşmayan biri bence umursamaz Ama tabii ki bunu şu an bilemiyoruz
A ben de askerliği Bodrum'da yaptımsbshshs
Eğer Eskiden Bodrum'a Gittiğin zaman o seni kıskanıyorsa şu an haber vermeden Gidersen belki bunu bahane olarak gösterip ayrılabilir bile Hiçbir zaman bir netlik yok insan uzun seneler olunca çok seven taraf daha da bağlanıyor diğer tarafta daha çok cepte görüyor maalesef Eminim sen de benim gibi onun sürekli yanında olmasını senin için sürekli çabalamasını çok çok isterdin biraz daha Nasip bu işler Eğer kokmanız gerekiyorsa mecburen kopuyorsunuz onun için değil ama kendin bir günlüğüne bodrumu görmek istersen tekrar gidebilirsin bu günlerde Bodrum çok güzel nedense Benimki önemli günlerde vesaire Hiç ortada yok mesela hiçbir zaman doğum günümde yanımda olmadı askerdeyken hiçbir mesajını bile almadım ama sonra aniden çıkıp geliyor işte
Gümbet eskiden yuvam gibiydi ya yaz kış ordaydim :)
Peki biz bu insanlarla ne yapacağız? Ne zor değil mi? Baksana bana ne çaresiz kaldım.
Sen bilmiyorsun iki üç hafta evvel Ahmet Ümit en sevdiği yazar diye gittim imza aldım, sonra boğaz köprüsüne onun adını yazdırdım WhatsApptan attım, beni aradı tek dediği şey oldu "paranı bunlara verme, şu anda ben iyi değilim"
Etkilendi onu anliyorsun telefonda ama işte :(
Arkadaşlarım diyor ki çek kendini dumura ugrasin, sadece para at o illa yazacak
Paranın köpeği olur diyorlar
Şu anda ihtiyacı var birkaç ödeme sonra illa yazar merak eder çünkü bu ödemenin suyu nereden geliyor diye
Fazla iş alıyorum sırf ona yamanmak için fazlaca çalışıyorum bilmiyor ki
Adam gidecek tayin olacak diye salağa döndüm resmen
Ben bir de sana şey soracaktım
Söylemedim muhtemelen ben yağlı boya resim yapıyorum, yani uzun senelerdir yaptım yarı profesyonel olarak
Onun bir resmini yaptım şimdi tuvale
Geçen gittim çerçeveletme için fiyat falan aldım böyle varaklı lüks çerçeveler
Tablo da kocaman yani bir kalorifer boyutunda düşün
Gidip onu da çerçeveletip kargo yapacağım
O etkiler mi sence?
Onu daha evvel hiç cizmedim bu arada
İlk defa gorecek
Ben de hep Çarşı izinlerinde Marina'da dolaşırdım bir de Oasis AVM'ye giderdim o insanlarla çok zor haklısın ama neden bilmiyorum hayatıma Ondan başkası daha girmedi iki tane üniversite okudum hobilerim var işim var ama kimse yok etrafımda.
OHAAA Ahmet Ümit mi Ben de onun kitaplarını severim Hatta askerdeyken 3 kitabını bitirdim polisiye en sevdiğim tarz sen acaba benim kız Halim falan mısınbfgzbgsbfsbfsb
Ama yaptığın şeyler gerçekten çok fazla boğaz köprüsüne Ben daha hiçbir kızın adını bile yansıtmadım sen kız halinle gidip bir erkeğin adını yansıtıyorsun gerçekten çok fazla emek veriyorsun arkadaşlarının dediği gibi biraz kendini çekmen gerekiyor Hatta bayağı kendini çekmen gerekiyor ki uğraşan taraf o olsun ilişkinin erkek tarafı o değil mi Eğer sen hatalı değilsen bir suçun kabahatin Yoksa her zaman erkek senden daha çok çabalamalı sen bakma benim halime Ben de o kişi çok suçlu olduğu için çabalamasını bekliyorum bir iki kere param yok falan filan desen Aslında gerçek niyetini öğrenirsin Eğer para vermediğin zaman hala yanındaysa İşte o zaman senden kopmadığının kanıtı olur ama her şeye parayla çözemezsin ilişkinin seven tarafı da çok çabalayan tarafı da para veren tarafı da sensin Peki bunların karşılığında O ne yapıyor Hiç Baksana bir de yağlı tablo yapmışsın Ne kadar fazla gerçekten Bunlar fazla ilgi değil Aşırı ilgi çok çok çok çok çok çok çok fazla ilgilesin ya bir kadın benim yağlı boya tablo mu yapsa Ben tapardım ona tövbe estağfurullah yapma bence evinde kalsın Sen böyle yapmaya devam edersen o çoktan uçar gider gerçekten bu arada Kadıköy'ün hangi semtinde oturuyorsun
Kadıköy Hasanpaşa.
Borcta benim de etkim var, yanlış kararlar almasına sebep oldum, yanlış yatırımlar yaptı, iş sebepli ve benden ötürü biraz da. O yüzden bana böyle aslında.
Ben zorlamadim ama kendisi de işte bana faturasını odetiyor gibi
Peki bu sene tayin olabilir, belli değil ama yüksek ihtimal olacak. Bu yasa dek hep beraberdik, bu adam Dogu'ya gidecek polis olarak, ya beni unutursa, silerse, bağ koparsa, baksana bir süredir de konuşmadık, e ne olacak? 15 Mayıs'ta tercih dönemi var.
15 gün süre var.
Bana sormadan tercih yaparsa ben ne olacağım? Eskiden bana soruyordu, dedim Kars Erzurum yaz. Şimdi benden uzaklaştı, ailesine yakın yer yazarsa ailesi başkasını önerir buna.
Benim eldeki tek kozum ödeme yapmak. Şu ana dek iki ödeme yaptim ses çıkmadı teşekkür ederim dışında. Görüşme yok. Dört ödeme sonrası ben aramak ve hediye alıp vermeyi düşündüm. O süreçte diyeceğim tekrar görüşelim.
Ya ne olursa olsun yine de senin bu kadar fazla harcaman ya da borçlarını ödemen normal değil biliyorum bunu anlaması zor yani ne söylersem söyleyeyim yine de içindeki hissi yapacaksın Çünkü ben de öyle yapıyorum ne kadar beni umursamasa da Arada sırada gelse de yine de ona kanıyorum tayin Çıksa bile bak çok yanlış yapıyorsun eğer ödeme yapmaya devam edersen borcum bittiğinde zaten seni komple silinebilir Yani bu bir çare değil ki Elinde sonunda bitecek borç ve o kadar ödeyip de sadece karşılığında bir teşekkür ederim almak aşırı mantıksız çabalaması gereken o her ne yapmış olursa olsun Arada bir yanlış yoksa çabalaması gereken o ya biraz Geri çekil akışına bırak Eğer nasibinde o varsa hiçbir zaman kopmazsınız zaten merak etme Ama gerçekten böyle ilgisi soğuk değilse sana karşı ve evlenirsen Bu sefer de boşanmak için çok uğraşırsın o yüzden en hızlı şekilde kendini geri çek bırak biraz o çabalasın çabalamıyorsa zaten paranı da sevgini de hak etmiyor demektir
Merhaba
Dün gece saat dört beş sularında uykudan uyandım kriz gecirdim, yan odada halam vardı annem vardı geldiler su falan getirdiler, yemek de yemiyorum bir süredir.
Dediler böyle olmayacak biz arayalım konuşalım.
Halam diyor ki biz aracı olalim, diyelim kaç seneniz geçti, kız çok uzuluyor iyi değil falan.
Ne diyorsun arasınlar mi?
Adamın tayini olmasa sorun değil Haziran ortası gibi tayin olacak, görüşmelere gelmiyor, resmen bunca sene birliktelik oldu, yabancıya donustu, dolduruşa gelmiş bile olabilir...
Ailesi kendi kültürüne uygun birini mi empoze ediyor bilmiyorum...
Sence arasınlar mi? Ben cidden iyi değilim, dört gündür yemek yemedim hiç.
Sen gerçekten çok seviyosun. Ama böyle olmaz. Kendini geri alman lazım. Böyle sever evlenirsen nolcak. O ne derse o olcak. Bi eşya gibi o ne yaparsa o. O yüzden bence aramasınlar sen kendini biraz geri çek nefes al. Onun için ne kadar çabalarsan tam tersi oluyor baksana
Cekersem ise yarar mı bugün 5. gun asla aramadim yazmadim
Yani diyorum o merak eder mi yoksa kurtuldum der hiç bakmaz bile mi
Para verme borcunu ödeme, zorunda değilsin. Eğer sevgiliyseniz o uğrasmak zorundaaaaaa
şatafatlı hediyelerle ihtiyacımız Yok Esra
Sizin yaşınız 110 imiş, belki çok olgunsunuz diye
Benimki 34
Konudan saptiniz siz
Cidden beni yordunuz
Benim için bir anlam ifade etmez ederi
Baksıe hepsinden etkileyici :)
Beni çok etkilemez
Her erkek bir olmaz
Çok çok
Beni etkilemez
Bileklik al bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?