Kargom şu anda yolda geliyor ama ben iade etmek istiyorum yanlış vermişim ebatini kurye arayınca almayacağım mi diyeceğim?

Acaba iade kodu yine de oluşturmam gerekiyor mudur yoksa kurye beni aradığında paketi teslim almıyorum, geri gitsin mi diyeyim

Kargom şu anda yolda geliyor ama ben iade etmek istiyorum yanlış vermişim ebatini kurye arayınca almayacağım mi diyeceğim?
Cevapla