Ya bu saatte sipariş verilmez olaylarına sinir oluyorum?

Hava şartları kötüyse zaten bir şey söylemiyoruz, dikkat ediyoruz ama saat 22.30'da ben söyleyemem, başkası söyleyecek yine çünkü insanlar bu işi yapıyor yani?❓️❔️
Yanlış mı düşünüyorum
Ya bu saatte sipariş verilmez olaylarına sinir oluyorum?
Cevapla