Hava şartları kötüyse zaten bir şey söylemiyoruz, dikkat ediyoruz ama saat 22.30'da ben söyleyemem, başkası söyleyecek yine çünkü insanlar bu işi yapıyor yani?❓️❔️
Yanlış mı düşünüyorum
Yanlış mı düşünüyorum
Ayy geçenlerde canım burger çekti uyandım saat 21.45ti saate dikkat etmedim orası da 10da kapanıyormuş. O kadar dk hazırlanıyo gösterdi siparişim bi baktım iptal edildiye döndü nasıl sinirlendim😂 abi o saatte biley yapamıypsanız o zaman 9da kapatınn gidinnnn
Yaa jahahahahah
Hiç yanlış düşünmüyorsun tatlım 😌 İnsanlar bu işi yapıyor, bu bir hizmet sektörü ve saat kaçta çalışacağı da zaten işin kuralında yazıyor. Çalışma saati açıksa sipariş vermekte hiçbir sorun yok 💁🏻♀️
Tek dikkat edilecek şey bence şu: Hava çok kötü mü, yollar felaket mi, gerçekten aşırı geç bir saat mi? O zaman biraz empati yapmak güzel olur 🫶 Ama 22.30’da, uygulama açıksa sipariş vermek son derece normal bence 🥰
Cevap
3Cevap
verilebilir verilmesi lazım
Ayıp olur bu saatte verilmez falan diyorlar beni çıldırtıyorlar
siparişini vereceksin gelen kuryeye bahşiş vereceksin olay budur
Ya zaten uygulamadaki yerler mağaza kapanışından 1 saat erken kapanır. Sipariş verseniz dahi hazırlayıp göndermek zorundalar. 1dk kala bile sipariş vermiş olsan ana malzeme vs eksik değilse gönderilmesi gerekiyor.
Gece mesaiden dönen insanlar oluyor aç mi uyusunlar nsjs
Ya bencil mi düşünüyorum
Sen sipariş vermezsen ben vermeZsem iş sahibi o calisanlarin maaşlarını nasil ödeyecekler
Kim diyor verilmez diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?