Konuştuğum çocuk beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece cinsellik ve çıkar peşinde mi?

Detay:
Arkadaşlar ben birisiyle konuşmaya başladım, biraz uzun ama gerçekten fikrinize ihtiyacım var. Bu çocuk benim liseden sınıf arkadaşım. Lisede neredeyse hiç konuşmadık, 2020 mezunuyum. O zamanlar yılbaşı çekilişinde bana çıkmıştı, kupa bardak almıştı, hâlâ duruyor bende. Ama o dönem hiçbir iletişimimiz yoktu.

Yıllar sonra bu çocuk bana yazdı ve yaklaşık 5-6 aydır konuşuyoruz. Ama baştan beri bazı şeyler çok garip. Öncelikle çok soğuk davranıyor, ilgisi çok dengesiz. Ben biraz zorlayarak ona çıkma teklifi ettirdim diyebilirim. Ama bu süreçte sürekli benden fotoğraf istemesi beni çok rahatsız etti. Bir de sürekli cinsellik konuşmak istiyor.

Ben kendim daha muhafazakâr biriyim, umreye gittim, ibadet eden biriyim ve evlilik dışı böyle şeyleri asla düşünmüyorum. Bunu açık açık söyledim ama o sürekli bu konulara giriyor, hatta “evlenince her gün…” gibi rahatsız edici şeyler söylüyor. Bazen de ağzını bozuyor, küfürlü konuşuyor.

Hiç doğru düzgün buluşmadık, telefonda konuşmadık, görüntülü konuşmadık. Ama buna rağmen bana “gelince bir şeyler yaşayalım” gibi şeyler söylüyor. Ben de kesinlikle böyle bir şey olmayacağını söyledim.

Bir de bana “liseden beri seni seviyordum” diyor ama arada başka ilişkisi olmuş. Davranışları hiç güven vermiyor. Sevildiğimi de hissetmiyorum açıkçası. Günaydın diyorum bile soğuk cevap veriyor.

Şu an en çok kafama takılan şey şu: Bu çocuk gerçekten beni seviyor mu yoksa sadece farklı niyetleri mi var? Sürekli fotoğraf istemesi ve cinsellik konuşması beni iyice uzaklaştırdı. Ben ona gel annemle tanış dedim, o da tamam dedi. Benden birkaç kez para istedi vermedim, o da “bu konuları kapatalım, asla konuşmayalım” dedi.

Siz olsanız böyle bir durumda ne yapardınız?

Konuştuğum çocuk beni gerçekten seviyor mu yoksa sadece cinsellik ve çıkar peşinde mi?
Cevapla