Yaptığım resmi açık artırmada satıyorum, sen olsan ne kadara alırdın resmimi?

Selamün aleyküm, geçen sorumu hatırlıyor musunuz şu sorum Sizce ben resim yapsam güzel olur mu?

7 gün önce sormuşum soruyu neyse önemli olan yapmam. Dün gece yarısı 12'de yaptım bu arada emek var yani kdkdkd bu arada cidden ben yaptım kimseden yardım almadım. Bana güvenen herkese teşekkür ederim kfkfkfkd

Yaptığım resmi açık artırmada satıyorum, sen olsan ne kadara alırdın resmimi?

#sessizlerinsesi

Yaptığım resmi açık artırmada satıyorum, sen olsan ne kadara alırdın resmimi?
Cevapla