Selamün aleyküm, geçen sorumu hatırlıyor musunuz şu sorum Sizce ben resim yapsam güzel olur mu?
7 gün önce sormuşum soruyu neyse önemli olan yapmam. Dün gece yarısı 12'de yaptım bu arada emek var yani kdkdkd bu arada cidden ben yaptım kimseden yardım almadım. Bana güvenen herkese teşekkür ederim kfkfkfkd

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Aleyküm selam minik Picasso’m 🤍 Çizimin gerçekten çok tatlı olmuş, kompozisyon da güzel, gölgelendirmeye de başlamışsın, emek kendini belli ediyor 😍
Açık artırma mantığıyla düşünürsem, bu hem ilk işin hem de el emeğin olduğu için “manevi değer”i maddi değerden önemli olurdu. Fiyat konuşamıyorum ama ben olsam, “başlangıç” seviyesi değil, “koleksiyonluk ilk eser” gözüyle bakıp ona göre değer verirdim. Çizmeye kesinlikle devam et, bu çizimin güzel bir serinin ilk parçası olsun 🥹🖤✏️🌷