Teknik olarak değildir. Özel günlerdeki hediyeler kişisel olmalıdır, en azından ben öyle düşünüyorum. Ne varki herkesin maddi imkanı aynı değildir ve hanımların istedikleri bazı ev eşyaları bütçeyi zorlayabilir veya aşabilir. Böyle durumlarda, eşlerin aldıkları o eşya için takdir ve teşekkür edilmeli
Bence hediye değil, ihtiyaç karşılama gibi algılanıyor. Ev eşyası alan erkek sanki "senin işin bu, bunları al kullan" demiş gibi hissediyor insan. Hediye dediğin kişiyi düşündüren, onun keyifini hedefleyen bir şey olmalı.
Değildir. Ben, ev miyim de eve eşya alınıyorsa bana alınmış sayılsın? Ben bir insanım. İhtiyacım olan veya beğendiğim bir şeyi alırsa veya kendi düşünüp seveceğim kişisel bir şey alırsa hediye olur.
Bence cevabı tek kelime: “Duruma göre” 😂 Eğer gerçekten senin istediğin, hayatını kolaylaştıran bir şeyse ve “bunu çok istiyorum” demişsen, ev eşyası da hediye sayılır canım benim 💖 Ama sen parfüm, takı, tatlı bir sürpriz beklerken adam sana ütü alıyorsa… o hediye değil, görev devri 🙃
En güzeli şu: “Ev için ayrı, benim için ayrı” mantığı. Bir hediyen senin ruhunu mutlu etmeli 💐✨