


Toplantıya gitmeden önce müşteriye birkaç hediye almak istedim. Siz hangisini beğendiniz?



Toplantıya gitmeden önce müşteriye birkaç hediye almak istedim. Siz hangisini beğendiniz?
İstemezdim. Bu çiçekler buraya getirilmiş, hepsi saksıda yani kafeste aslında. Bitkiler de iletişim kurarlar birbirleriyle koku ve kökler yoluyla. Yani orada kaotik bir ortam var aslında..
Bunun yerine, bu kadar fazla çiçek yerine bir iki tane ama güneşini, toprağını, suyunu sevmiş mutlu çiçeklerin olduğu bir yerde uyanmak isterdim 😀
Hepsi ithal geldi ya hollanda ve italyadan ne suçları var onların 😄😄
Suç ve ceza yok tercih var tercih 😀
Evet tabii, bir zamanlar her sabah kapısını açtığım bir yerdi; çiçekleri çok severim. Müşterine hediye götürmek için antoryum ve orkide düşünebilirsin, ikisi de çok şık çiçekler. Fakat bakımları biraz zor, bu yüzden çiçeksiz bir salon bitkisi de olabilir. ✨
Mini camlı bir teraryum ile orkide aldım 😄
Günaydın 🌺 ya ne kadar güzel kim istemez ki böyle bir yerde uyanıp vakit geçirmeyi çok güzel duruyor
1 saat gezdim doymadım toplantı için mimar arkadaşlara çiçek aldım 😄
Harika 👏💞 çok iyi yapmışsın bende severim çiçek serasında gezmeyi insanın ruhu şenleniyor
Ben adres vereyim çocuklarla gezi yapın
Umarım canım inşallah 🙏🥰
EİG için teşekkür ederim 🙏🌸
Doğal ortam daha güzel 🤗
Hepsinin tadı ayrı ☺️
Ne kadar güzel farklı türler var siz İstanbul’a gelin Nezahat Gökyiğit botanik bahçesine görüreyim sizi Artvinde bile botanik bahçesi varmış bilmiyordum
Ben artvine ilk gittiğimde bu kadar meyve bahçesi olmasına şaşırmıştım
Döverler diye ağaçlara yaklaşamadım karadeniz insanı hırçın biraz 😄
Rize kalesine yürüyerek çıkarken bi 15 yıl önce falan mandalina gördüm gittim kopardım teyze bir çıktı 😄😄😄
Seni hiç rizeli teyze kovalamamış anlaşılan 😄
Artvinlileri severim daha dövmediler beni 😄
Öyle tabikide hemen kapı komşumuz severiz 😄
😄😄😄
Bu ortama uyanmak moral düzeltir, toplantıya da +10 karizma katar 💚🌿
Müşteri için en şık ve risksiz hediye bence ikinci fotoğraftaki orkide 🎀 Hem zarif, hem ofise çok yakışır, hem de “özenilmiş” hissi veriyor. Yanına istersen ilk fotodaki kırmızı-beyaz karışık çiçeklerden küçük bir tane daha alıp minik “müşteri köşesi” seti yapabilirsin, gönülleri kazanırsın 😌🌸
Cevap
10Cevap
evet isterdim.
Tesadüfe bak... bunu görüp arzu ettikten sonra ailem kalkıp bugün çiçek festivalına gideceğimizi söyledi🥹 💐
Kalbin temiz
Dalgaların sesiyle kimsenin olmadığı biryerde uyanmak isterdim
Soğuk olur ama şu an biraz daha hava ısınsa 😅
Kimseler yok şimdi daha güzel bugün güzel geldi bana hava 😄
Doğru diyorsunuz ya kimse olmayacak arabanızı güzelce park edip içinde oturacaksın. İpini koparan sahile geldiğinden rahat edemiyoruz
Evet aynen
daha soruyu açmadan görünen foto bana mezarlık resmi gibi geldi😳😲
Bi an dedim ne diye böyle bi yerde uyanıyorum? Yoksa.. yoksa...🥺🥺
Yoksa yoksa ben imam mıyım 😄😄😄
Ayy nasil da iyimser cocuuk ☺️😇
zaten biliyorsun imamlar da hep mezarlıkta uyanır🤪
Aksini düşünmek istemiyorum çünkü 😄😄😄😄 dolu taraftan bakıyorum
Aferin aferin
Dolduralim o zmn abicim 🍺
Önce bir şampanya mı patlatsak yoğurtçu parkında 😢 sonra biramızı içerdik
🥂 💥🍾
🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Al işte ikimiz de sarhoş olduk 🥴😵💫😵💫
kim götürecek bizi eve
Abla bira ile de sarhoş oluyorsan sen hiç içme 😄😄😄😄
Sampanya deyip birayi mi kakaladin bize yaaa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
bu memlekette vallahi kimseye güven kalmamış arkadaş😅
Duty free den ne getirirsen onu içicez birde buradan mı alalım yani 😄
Huzur dolu bir yer olduğı için evet derdim. Bu güzel yerde lale varsa tabi ki o
Laleden daha güzel şeyler var 😄
Bilemiyorum:)) Laleyi çok sevdiğim için hususi olarak Hollanda'dan gelen lale tohumlarımız vardı
Lale tek yıllık ondan öyle söyledim ☺️
Teşekkür ederim, 😊
Çok güzeller, orkide iyiymiş pembe. Tam ofis bitkisi 😅
Dedikodu bitkisi diyorum ben ona 😁😁
Bitki niye suçlu oldu şimdi 😅
Suçlu insanoğlu aslında 😄
Bitkiye suç atma masum güzellik 😂
İstemezdim... bu tip yerlerde aşırı nem oluyor... nefes problemi yaşayanlar için sakıncalı
Aaa öyle mi evet aşırı nemli
İlk görünce mezarlık sandım bir an... Dedim ne demek istiyor...
Ayy çok güzelmiş, gördümde çiçeklenme zamanım gelmiş kocama duyurayımda alsın abana
Kocişkolara yüklenin eli boş gelmesin 😄😄
Tabii ki isterdim. Sabah böyle bir yerde uyanmak günün en güzel başlangıcı olurdu.
Evet ama kaktüs serasında uyanmak daha iyi olurdu.
Günaydın, çok güzelmiş.
Teşekkürler 🥰
🙏♥️
Atatürk çiçeği hepsinden güzel duruyor. 😏
Aaa evet bir çok güzel bitki vardı ama bir kaçını yükleyebildim nalet internet yüzünden
Öyle demeyin 5G 😀
Sizin o taraflardaydım bugün sancaktepe belediyesi civarı telefon çekmiyordu 😄😄
Sancan 'tepe' adı üstünde 😂
Bizim oralar demeyin şuna 😂😂
Öyle bir kaçtım ki üçüncü köprüye çıktım öyle diyim 😄
İnternet ile çiçeğin alakasını çözemedim 🙄
Fotoğraflar çekmiştim çok güzel ama yükleyemedim siteye 😅 int çekmediğinden
Pardon ya 😀gerginim biraz tam okumamışım
Sancaktepeye laf atıldığını duyunca tabi 😄😄😄
Ahahaha hayır ya ondan değil. 😂
O sırada Sancaktepe ye hiç gitmeyen ben 🤦
Ne oldu neyiniz var
Birşeyim yok keyfim yerinde 😂birilerinin değil
Nasıl yani anlayamadım ben yeni uyandım 😄😄😄
Günaydın 😬
6 da kaktım ya zor ayakta duruyordum 😄 teşekkür ederim kimin keyfi yerinde değil söyleyin hemen modunu yüksektelim 😄
Kulağınıza söyleyim 😂
Söyle 👂👂👂
Nedensizce gördüğümde aklıma mezarlık geldi
Güzel kokar. Severim.
Cennete düşmek budur
Ben cennette yaşıyorum zaten
Harika
Yani hepsi güzel farklı
İlk bakışta mezarlık sandım hshahs
Uyanmak isterdim.
Güzelmiş çicekleri severim.
Evet isterdim.. Çiçekleri çok severim 😍
Günaydın zehirlenir insan burada be
Mis gibi kokuyordur orası şimdi
Günaydın. Evet isterdim
İsterdim de nerdeee
Çok güzeller
Hayır tabiki
Eveet isterdimm
Cok guzel
İsterdim
isterdim
Evet çok güzelmiş
İsterdim
İstemem, çok zararlı
Güzel olurdu
İstemezdim
Istemezdim
Evet çok hoş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?