İş yerinden uzaktan tanıdığım kız neden sürekli hediye ve jest yapıyor, maksadı ne?

Merhaba arkadaşlar, iş yerinden uzaktan tanıdığım bir kız var ama ortada muhabbet bile yok. Yeni yılda bana hediye almış, şok oldum. Ben de ona bir şey alıp yolladım ayıp olmasın diye. Her defasında güzel giyinip mağazaya gelip bir şeyler alıyor, yolda falan sürekli karşılaşıyoruz ama ben yolumu değişiyorum ve geçen gün tatlı yapıp getirmiş öyle masama bırakıp gülümseyip gitti. Yani 1 yıldır durmadan bir şeyler yapıyor, bu durum bana garip geliyor
İş yerinden uzaktan tanıdığım kız neden sürekli hediye ve jest yapıyor, maksadı ne?
Cevapla