Bu erkeklerin niye böyle yaptığını anlayabilen var mı ya?

Dün markete gittim alışveriş yapmaya diye. Oturduğumuz mahalledeki bir market ve ben de ihtiyacım oldukça gidiyorum. Daha önce gittiğimde iki kez karşılaştığımız biri vardı, marketteyken annemi aradım telefonla dedim ki evde bir eksik var mı, markete geldim söyle alayım dedim. Telefonda konuştuğum yerde bir anda yanımda bitiverdi, göz göze gelir gibi olduk, bakmadım ben, hemen kafamı çevirdim. Neyse manav reyonuna gidecektim salatalık domates almaya evde bitti diye. Kasada poşetleri tartıp etiket yapıştıran çocuk aval aval bakıyor. Yeminle o kadar çok rahatsız oldum ki, bakmasın diye diğer reyonlara doğru gittim, gözden kaybolayım bakmasın diye. Bir insan sırf bakıştan dolayı reyona gitmeye çekinir mi? Öyle bir bakış yani ben diyeyim siz anlayın. Bu arada bu bahsettiğim kişiler aynı değil, farklı kişiler. Sonra kasaya gittim, orada da ikisi aval aval bakıyor. Ay sinir oldum ya. Eve gelince aynada kendime baktım, yemin ederim yüzümde üstümde bir gariplik mi var, bunlar ikisi birden niye bana bakıp durdu diye.
Bu erkeklerin niye böyle yaptığını anlayabilen var mı ya?
Cevapla