Eşim kasiyer kıza güldü, cilve yaptı gibi hissettim, bu durumda kıskanmakta haklı mıyım?

Kız cilve yaparak tarihi geçmiş ürün satmaya çalıştı eşimin hoşuna gitti herhalde eşim de güldü sen yer misin falan dedi bana ben de yok dedim evde kasiyer kıza niye güldün dedim o da gülmedim dedi güldü aslında ben de dedim niye o ürünü almaya çalıştın dedim o da acıdım dedi erkek olsa da alır mıydın dedim alırdım dedi bir de kasiyer kızlara gülme dedim gülmedim ama yine de tamam dedi

Eşim kasiyer kıza güldü, cilve yaptı gibi hissettim, bu durumda kıskanmakta haklı mıyım?
Cevapla