Aynı gelinliği nikah ve düğünde giymek normal mi, nikah hediyesi ve çiçek almak şart mı?

Düğün sürecindeyim ve iki konuda fikrinizi almak istiyorum:

1. Nisan ayında İstanbul’da nikahım olacak ve gelinliği orada giymeyi düşünüyorum. Mayıs ayında da İstanbul dışında düğünümüz var. Aynı gelinliği iki farklı organizasyonda giymek sizce sorun olur mu, garip karşılanır mı?

2. Beşiktaş Evlendirme Dairesi’nde nikah yapacağız. Nikah şekeri + kahve hediyesi hazırladık. Bunun dışında ekstra bir hediye yapmak gerekir mi? Bir de nikah için çiçek alınması şart mı yoksa tamamen opsiyonel mi?
Deneyimi olan ya da fikri olan herkes yazarsa çok sevinirim. Bizim ailede genelde her şey İstanbul’da yapıldığı için danışabileceğim kimse yok

Aynı gelinliği nikah ve düğünde giymek normal mi, nikah hediyesi ve çiçek almak şart mı?
Cevapla