Düğün sürecindeyim ve iki konuda fikrinizi almak istiyorum:
1. Nisan ayında İstanbul’da nikahım olacak ve gelinliği orada giymeyi düşünüyorum. Mayıs ayında da İstanbul dışında düğünümüz var. Aynı gelinliği iki farklı organizasyonda giymek sizce sorun olur mu, garip karşılanır mı?
2. Beşiktaş Evlendirme Dairesi’nde nikah yapacağız. Nikah şekeri + kahve hediyesi hazırladık. Bunun dışında ekstra bir hediye yapmak gerekir mi? Bir de nikah için çiçek alınması şart mı yoksa tamamen opsiyonel mi?
Deneyimi olan ya da fikri olan herkes yazarsa çok sevinirim. Bizim ailede genelde her şey İstanbul’da yapıldığı için danışabileceğim kimse yok
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer