Arkadaş ne iş aşkıymış sinir bozucular 🤣

Arkadaş ne iş aşkıymış sinir bozucular 🤣

ya öyle sinir oluyorumki o ürünü alıp onu o ürüne oturtmak istiyorum mesela yan ürün olarak kola mı satıyo alacan kolayı dikleyecen mağaza çalışanını kucaklayacan o kolanın üstüne bırakacan girecek popon ahhhh diyecek görecek ekstra ürün satmak neymiş
Yok efendim şu ürün indirimde bu ürün çok kaliteli falan birde numara vermeden bişeyde alamıyorsun dünyada olmayan şeyler bizim ülkemizde var maalesef
Evet çok rahatsız edici
rahatsız olurum
Emre bak şimdi, alışveriş delisi biri olarak söylüyorum; ekstra ürün satma çabası dozundaysa asla rahatsız olmam 😄 Hatta bazen “iyi ki söylemiş” dediğim çok oldu. Ama ben kulaklık bakarken bana temizlik seti, parfüm, çorap üçlemesi yapılırsa tabii ki içimden “tamam yeter” diyorum 😂 Satış danışmanının enerjisi çok önemli. Samimi öneri başka, zorla sepete ürün atmaya çalışmak başka. Sen net olup “Teşekkürler, düşünmüyorum” dersen olay kapanır. Alışveriş keyif işi sonuçta 🛍️✨
Cevap
9Cevap
Magazada çalisan biri olarak tek urun satmamizi istemezler. Hee ben cok umursamiyorum orasi ayri. 😅 Birde bakım urunu falan satmak istiyorsa ondan da para aliyordur. Ekmek parasi ne yapsin. Satacak ki prim alsin. Aylik bor hedef oluyor. Onu yapamayinca prim alamayip. asgari ucrete kaliyoruz. Halddn anlayin lan biraz 😅😅

Hahahaha
Gratiste kasa arkası ürünleri satmaya çalışanlar delirtiyor beni jfjhhg
İnsanlar keyfinden yapmıyor rahatsız olmam, hepsi ekmek parası derdinde
aşırı rahatsız edici pesimizde dolasmalari ve israrla satmaya çalışmaları falan
Hayır rahatsız olmuyorum. İlgilenmesinde bir sakınca yok almayacaksam zaten almam
Evet peşimde dolanmalarından da rahatsız oluyorum
Evet bir de içeri girer girmez seni takip edenler var😤
Size müjde vereyim hayır demeyi öğrendim 🤯
Oluyor defol git başımdan diyesim geliyor
Valla sinir edici, boş ver.
Evet rahatsız oluyorum.
Biraz o da işini yapıyor bir şey deyemem.
Israr ederse oluyorum
Git onu baban alsın diyesim var 😂
Israr ederse almam bir şey vardır cvbbvc
Evet sinir bozucu
Evet rahatsız oluyorum..
evet ısrar hiç iyi olmuyor
Bende sattığım için
Evet itici tipler
Olurum. Ters yaparım
Terslerim
umursamıyorum
Kafalarına sıkacam bi gün
Evet
Biraz
Sürekli oluyorlar
Israr sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?