30 yaşındayız, erkek arkadaşımın aldığı hediye sizce de fazla basit mi?

30 yaşındayız, erkek arkadaşımın aldığı hediye sizce de fazla basit mi?

İnsan gümüş kolye falan alır bu ne hac ziyareti sonrası alınan hediyeden bile basit duruyor. Sözde birde bayramdan sonra istemeye gelecekler

30 yaşındayız, erkek arkadaşımın aldığı hediye sizce de fazla basit mi?
Cevapla