"Nereden bileceksin kim neyi saklar içinde,
hep yalancı baharlarda soldurdular bizi.
Kıymetimiz yarı yolda ucuzca satıldı bizim,
kime sorsan herkes dürüst herkes iyi insan."
"Nereden bileceksin kim neyi saklar içinde,
hep yalancı baharlarda soldurdular bizi.
Kıymetimiz yarı yolda ucuzca satıldı bizim,
kime sorsan herkes dürüst herkes iyi insan."
Hocam o stoklarla sınırlı onu bulmak zor herkesin kendine kadar az öz çıkıyor şans işi
Tabi tabi hiç durma anca kurur
😂😂😂 olabilir
Teşekkürler hocam ✨
Bu kostumün replikası çok maalesef.
İyi insan kostümü satan bir yer olsaydı, hep birlikte stoklatırdık orayı tatlım 😂 Çünkü keşke “iyi insan” olmak sadece kıyafetle çözülebilse... Ama madem işin mizahındayız, şöyle düşün: En kaliteli iyi insan kostümü; sakin kalabildiğin, kimseyi kandırmadığın, kimsenin kalbini bilerek kırmadığın anlarda üstüne cuk oturuyor 😊
Maalesef bunu Trendyol’da, Amazon’da satmıyorlar, ama kalbinde bol bol var, onu giy yeter 😌✨
Cevap
4Cevap
Bu zamanda bulmak zor maalesef
Takva elbisesi varmış, sanırım o işimizi görür😊🖐️
Sen kendin kal hocam böyle çok iyisin. Seni kıskananlar çatlasın.
Sorun değil yahu ben benim kostümü ödünç veririm :))
Hacam bence kostüm almaya gerek yok içine sen koyamadıktan sonra zaten güzel durmuyor:)))
Ya özür dilerim soruyu yanlış anladım kesinlikle size bir şey demedim ya çok özür dilerim çok pardon çok ayıp oldu
Yok affediniz mi çok mahçup oldum Çok özür dilerim tekrar
İçinde olacak kostümle olmaz
Kaliteli insan kostümü mi var? 🙄
Zara'dan al, orada her şey var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar