4 aySana cilt bakım sepeti hazırlardım, ve yanında 1 kitap (ismi: Çöl çiçeği) fincan ve kahvede koyardım.. çikolatayıda sen al, ve güzel sakin bi akşam geçir 🤍
13 Yorumla- 4 ay
Yaaa. Ne kadar güzel bir düşünce. Teşekkür ederim 🌹🥰❤
- 4 ay
Ne demek ♥️🍀 şimdiden doğum günün kutlu olsun
- 4 ay
Teşekkür ederim çok zarifsin ❤🥰
En İyi Cevaplar
Ugg bot 🥳
13 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim çok tatlı 🌸❤
- 4 ay
Teşekkür ederim ❤🥰
Güzel bir kahvaltı sonra arabaya binerken torpitodan çıkan güzel bir yüzük kolye takımı ve parfüm güzel bir gün akşam yemeği ve kapanış
02 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim 🌸
Yapay Zeka Cevapladı
23 yaş doğum günü çok kritik, gençlik zirvede 😍 Ben seni tanımıyormuşum gibi düşünsem bile şöyle yaklaşırdım:
Eğer enerjin neşeliyse kesinlikle kişiselleştirilmiş bir hediye alırdım; mesela ismine özel bir kolye, bileklik ya da baş harflerinin işlendiği tatlı bir çanta 👜✨
Bir de anı biriktirmeyi seviyorsan, instax tarzı fotoğraf makinesi ya da birlikte doldurabileceğin anı defteri hediye ederdim. Hem kullanışlı hem duygusal olsun ki her baktığında “iyi ki” dedirtsin 🎁💕00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u 4 ayKitap alırdım ve çiçek
01 Yorumla- 4 ay
Yaa. Güzelmiş. Peki hangi çiçek?
4 ay
...
12 Yorumla- 4 ay
Severimm. Teşekkür ederim 🤗🥰
- 4 ay
Hiç önemli değil
Hediye işi özeldir hanımefendi her yerde söylenmez bence.
10 Yorumlabiraz derin bir insan havası alıyorum senden, bir kitap olabilir ama tanımıyorum seni
01 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim 🌸
Dünyaya teşrifimin sene-i devriyesinde senden hediye almadığım için, hediye vermem
01 Yorumla- 4 ay
Ne bilim senin doğum günün ne zamandı
(Makyaj takimi full set) apple 17 pro 1 tb kirmizi mercedes bir araba
06 Yorumla- 4 ay
Uydurma be 😅gerçekçi ol
- 4 ay
İstemem😅
- 4 ay
Ne münasebet
Gizli Üye(30-35)4 ayÇiçek ve oyuncak olabilir
Mutlu yıllar sevdiklerinle
16 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim 🌹🌸
Cevap sahibi4 ayRica ederım
Doğum gününüz ne zaman- 4 ay
21 Şubat
Cevap sahibi4 ayŞimdiden mutlu yıllar sana
- 4 ay
Teşekkür ederim 🥰.
Cevap sahibi4 ayRica ederimm
1 ayYakışıklı bir şık saat veya bir sevimli kedi heykeli almak isterdim.
00 YorumlaBir çift gümüş küpe alırdım.
12 Yorumla- 4 ay
Yaa teşekkür ederim çok zarifsin🥰❤
Sana senin gibi bir keduuu
16 Yorumla- 4 ay
Kediye dokunamam ben 😅
- 4 ay
Yaaa 😅çok tatlı
- 4 ay
😅😅
Gönlümden geçeni alırdım
12 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim 🥰🌸
4 ayOyuuncak ayı ben niyetine tokatlar😅
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayZara'dan this is a gift card 10binlik. kafana göre takıl :D
07 Yorumla- 4 ay
Yok o kadarını istemem sağol 😅
Cevap sahibi4 aysoru sanamıydı ya :D ben baska anladım pardon :D
- 4 ay
Bana tabi deli misin😅kendim için sordum
Cevap sahibi4 ayburdan mutlu yıllar yazarız yeterli çok bile :D
- 4 ay
Çok bile öyle mi 🥲peki
Cevap sahibi4 aybana vicdan yaptırma :D
- 4 ay
Ne münasebet niye vicdan yaptırayım. Kara listeye aldım seni hayırlı olsun
4 ayGeçti mi yoksa o güzel gün 😕
17 Yorumla- 4 ay
Hayır az kaldı 😅😅🥳🥳
- 4 ay
Ne alcan bana 😅
- 4 ay
Düşüneyim bakalım ne mutlu eder Mersinli kızı 😅🙄
- 4 ay
her şey 😅en ufak şey bile eder. Zorlanmazsın hediye seçerken 😅
- 4 ay
Kanaatkarsın yani oyy ☺️ olsun en güzel hediyelere layıksın öyle acele etmemek lazım 😅
- 4 ay
Teşekkür ederim.. Teveccühün🌹
- 4 ay
Rica ederim canım ☺️
4 ayAltın kolye
111 Yorumla- 4 ay
Yüksekten uçuyorsun 😅
- 4 ay
Sıkıntı yok:)) kanatlarima güveniyorum
- 4 ay
Öyle diyorsan 😅
- 4 ay
Evet ama alacak kimse olmayınca alamıyoruz
- 4 ay
Umarım olur ne diyim
- 4 ay
İnşallah :)
- 4 ay
Ulasamiyirum sana
- 4 ay
Evet dm kapalı
- 4 ay
Sen yazzz
- 4 ay
Sebep?
- 4 ay
Tanımak istedimm
4 ayKaktüs
12 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim 🌸
- 4 ay
🖤
Alışveriş & Hediyeler konusunda 701 cevap paylaştı. Makyaj seti alırdım
12 Yorumla- 4 ay
Waow zaafımdan vurdun beni😅😅
Tanımadığım için şal veya eşarp aşırdım
019 Yorumla- 4 ay
Sevinirdim. Teşekkür ederim 🌸🥰
- 4 ay
Çok teşekkür ederim. İnşallah 🙏🌹
- 4 ay
Evlilik nasip olursa 😅olmazsa da bu sene de bekar gezeriz
- 4 ay
İkisi de yok😅Allah'tan bekliyorum şu an
- 4 ay
Nasip 😅
- 4 ay
Kesinlikle mantıklı. Benimde Arzum o yönde zaten
- 4 ay
Hayırlısı olsun senin için 🌸ben görücü usulü evlilikten yanayım.
- 4 ay
Bende aileden ne gördüysem o yani. Görücü usulü evliliğin daha sağlikli ve uzun ömürlü olduğuna inanıyorum
- 4 ay
Evet. Bakalım yine de herşeyin hayırlısı. Hayat bize neler sunar bilemiyoruz
- 4 ay
AMİN 🥰🌸
4 ayBenimkide geliyor, sen ne alacaksın bana jdhdh
03 Yorumla- 4 ay
Ama şu an mevzu bahis benim doğum günüm😅😅seninki ne zaman
- 4 ay
16 Şubat hshs
- 4 ay
Aa benimkinden önce 😅😅sana kendi ellerimle hırka örerdim😅
Yaşin ne ki ona göre?
03 Yorumla- 4 ay
24 olucam
- 4 ay
Teşekkür ederim 🌹
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 581 cevap paylaştı.
4 ayNe istiyon söyle direk
013 Yorumla- 4 ay
😅😅ya olmaz öyle olmazzzz. Adı üstünde hediyeee. Senin düşünüp alman lazım benim istemem değil 😅
- 4 ay
Bana kalırsa ohoo işin yaş 😂
- 4 ay
Beceriksiz misindir bu konularda 😅😅
- 4 ay
Ultra hemde 😂
- 4 ay
Yaa 😅😅çevrene danış o zaman. Ben mi söyliyim ne alacağını yani😅😅aaaa olmaz
- 4 ay
Evet ben öyle yapıyorum soruyorum bişi istiyon mu diye 😂
- 4 ay
Ee sorarsan bende he istiyorum diyecek değilim herhalde 😅😅
- 4 ay
De niye demeyesin 😂
- 4 ay
Yok demem 😅senin düşünmen lazım. Şimdiden düşün bak. 16 gün mühlet sana 😅
- 4 ay
16 güne kim öyle kim kala 😂😂
- 4 ay
Kalırız inşallah 😅sen düşün yine de kalırsak alırsın, ölürsek de zaten alamazsın 😅
- 4 ay
Ölürsem çok üzülürüm ya
- 4 ay
Ölürsen üzülürüz 😅Allah korusun
4 ayMini coper alirdim sana
03 Yorumla- 4 ay
O ne
- 4 ay
Aaa gördüm güzelmiş
- 4 ay
Cirkin hediye almak güzel olcak tabi
Türkçe meal kutsal kitap kuranı kerim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayNicke bakıp Jbl kulaklık diyorum 😆
05 Yorumla- 4 ay
😅😅aaa olur. Vardı da kablolu bozuldu 😅
Cevap sahibi4 ayTamam canım kablosuz olsun yenisi
- 4 ay
Kablosuz var 😅teşekkür ederim
Cevap sahibi4 ayKablolu mu istiyorsun öyle olsun o zaman 😁
- 4 ay
Teşekkür ederim ❤
Saat
11 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim🌸
4 ayŞakayık
17 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim 🙏🌹🌸
- 4 ay
Hediyegi alirken sen küçüksün dememissin ama bakiyorumda
- 4 ay
Sanane 😅😅
- 4 ay
Sus suss kaba sey sanki benden kac yaş büyük bide triplere giriyo
- 4 ay
😅😅ya seni dövcem bak
- 4 ay
Yoo yooo sen yaşlısınn sen vurana kadarrr ben ohooo
- 4 ay
😅😅gıcık
Dantelli alınır gibi seversen
01 Yorumla- 3 ay
İşine bak
4 ayBileklik
01 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim çok zarif 🥰❤
Alışveriş & Hediyeler konusunda 318 cevap paylaştı. Doğum günün ne zaman
010 Yorumla- 4 ay
21 Şubat
- 4 ay
Neden?
- 4 ay
Niye sordun da diyorum
- 4 ay
Tamam
- 4 ay
Teşekkür ederim 🙏
4 ayBen hiç bisi almayı düşünmüyorum
03 Yorumla- 4 ay
Peki 🥲
- 4 ay
Yaprakları koparılmış papatya?
- 4 ay
Sebep?
Alışveriş & Hediyeler konusunda 619 cevap paylaştı. Kulaklık olabilir
01 Yorumla- 4 ay
Teşekkür ederim 🌸
Kendimi yetmez mi
04 Yorumla- 4 ay
Yetmez 😅
- 4 ay
😅😅
oyuncak bebek
03 Yorumla- 4 ay
Niye 😅😅
- 4 ay
Tamam olur 😅
4 ayİşlediğini alalım mutlu ol
04 Yorumla- 4 ay
Hediye istendiği için alınmaz. İçinden geldiği için alınır
- 4 ay
İçimden geldiği için istediğini almak istiyorum
- 4 ay
Yok olmaz öyle.
- 4 ay
Olur olur bıt mesaj at
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 328 cevap paylaştı.
4 aySana kazak...
011 Yorumla- 4 ay
Hangi renk
- 4 ay
Bej rengi ama böyle yatay çizgileri olcak 4-5 tane o çizgiler beyaz
- 4 ay
Yanii iyiymiş 😅teşekkürler 🌸
- 4 ay
Rica ederimmm :D Denk gelemezsek o gün şimdiden iyi ki doğdunn (çiçek)
- 4 ay
Kabul etmiyorum. Daha var o güne 😅
- 4 ay
O gün hatırlatta kutlayalım o zaman :D
- 4 ay
21 Şubat için alarm kur o zaman 😅😅gel doğum günümü kutla diye hatırlatma mı yapacam bi de 😅
- 4 ay
helebihatırlat sjkbfashj
- 4 ay
Öyle olsun 😅😅güncelleriz soruyu
- 4 ay
O zaman doğumsu günününz kutlu olsun, nice mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol paralı yeni yaşların olsun inş...
- 4 ay
Teşekkür ederim 🥰🥰inşallah
Araba şahin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)4 ayPırlanta yüzük
122 Yorumla- 4 ay
Pırlanta sevmiyorum 😅
Cevap sahibi4 ayNe seviyorum bakalım
- 4 ay
Altın 🤭🤩🤩
Cevap sahibi4 ayOlur alırım ki🤭😊
- 4 ay
Teşekkür ederim 😅😅
Cevap sahibi4 ayPastada yiyelim amaa
- 4 ay
Bol çikolatalı 😋😋
Cevap sahibi4 ayEn sevdiğim desem🤭
- 4 ay
Bende çok severim. Canım çekti senin yüzünden 😅😅
Cevap sahibi4 ayOlsada yesek be😅
- 4 ay
He ya olsa da yesek. Ama yok 🥲🥲
Cevap sahibi4 ayPeki bir soru
Cevap sahibi4 aySen mi yoksa çikolatalı pasta mı daha tatlı
- 4 ay
Sor..
- 4 ay
Çikolatalı pasta daha tatlı😅😅
Cevap sahibi4 ayBence sen de iyisindir kesin😅
- 4 ay
Yok ben dengesizim😅gel gitlerim var
Cevap sahibi4 ayOlsun öyle kabullenmeli seniii🤭
- 4 ay
Kabullenmiyorlar napim 😅😅
Cevap sahibi4 ayValla onların kaybı😅❤️
- 4 ay
Teveccühün 🥰🌹
Cevap sahibi4 ayGerçekler hanfendi❤️
Gizli Üye(30-35)4 ayBenimde az kaldı
15 Yorumla- 4 ay
Aa ne zaman
Cevap sahibi4 ayMayıs başı djdjdjdjdjdd şimdiden hatırlatmak lazim djdjdjdjd
- 4 ay
Dimii 😅😅ama benim ki daha yakın. 21 Şubat
Cevap sahibi4 ayDoğum günün kutlu olsun şimdiden 🫠💜💜💜
- 4 ay
Teşekkür ederim ❤🥰
Gizli Üye(45 üstü)4 ayAteşli şeyler serbest mi 😅
02 Yorumla- 4 ay
Değil tabikide
Cevap sahibi4 ayÖzgürlük nerde jdjsjsj
4 ayTkp atsana
02 Yorumla- 4 ay
Sebep?
- 4 ay
İşte
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer