Sanaldan gelen siparişleri hazırlayıp kuryeye vericem
Ne sevkiyat ne kasa iyi değil mi
Ne sevkiyat ne kasa iyi değil mi
Cevap
2Cevap
İyi.. rahat iş.. mağazayı promosyon alanlarını gondol başlarını ezberle ürün toplaman kolay olur...:))
Retonlarin başları.. indirimli ürünler konulur.. zaten bir kaç güne hemen çözersin.. alt ye dikkat et gerisi kolay zaten zevklide is ben mağazalara gidince hemen sanala kaciyordum ya da açık sarkuteriye.. en eğlenceli zevkli yerler orası :))
Evet almışlar... ben en son 10 sene evvel belki ama hala arkadqslarim var çalışan.. hangi şehirde başlıyorsun
Ben çalışmıyordum ama denetliyordum bizim firma carrfforur migros Kipa Teknosa vs onları dıştan denetlenmesini yapıyordu.. bendeydi bu firmalar :)
Valla ufuk bey bakmiyorsa sıkıntı olmaz.. en son kuzey Ege'ye bakıyordu ama qtanmis bilge direktoru olmuş.. neyse umarım hayirli olur ısı öğren..1 sene sonra sanal markete müdür ol mis gibi ekibi yönet..
Merhabalar bende yarın başlıycam ama hiç başlıyasım gelmiyo son durumlar yüzünden vardiya sabah 7.30 öğlen 4.30 , 13.00 akşam 21.45 miş ama 30dk erken gidiyoruz yani servis öyle söyledi saat 8 de açılan mağazaya 6.20 geçe gitmek saçma geldi. Kafam çok karışık mapaza müdürü arayıp duruyor ne yapmam lazım bilmiyorum.
Ankaradayım beni evimden en uzak şubeye 3m migrosa verdiler maaş 32.500 + 2700 yol desteği dediler ben hiç sanmıyorum vergi şu bu keserler. Sabah 7.30 da açılıyomuş. Servisçinin bana dediği şey 6.20 de alırım seni. Ben hergün 5 te uyanıp 6.20 de işe gidemem yol 40 dk sürüyor. Fakat 0 dk önceden gidiyoruz bana saçma geldi. Bende yakınımdaki bime başvurdum
İş 7.30 da başlıyor fakat biz 7 de orada oluyoruz yani 3ü dk önce orada olcakmışım uykumdan bu kadar feragat edemem. Çalışmak isteyen yakın yeri tercih etsin bizim burdaki şubeler 9 da açılırken aldıkları yer 7 de açılıyo bende hergün 2 saat yol çekemem dedim. Ama ik. Bana ilk başta yanlış bilgi verdi sabah 8.30 öğlen 4.30 demişti alınınca işler tersine döndü. Gerçi ik da ne yaptığını tam olarak bilmiyor. İndeed yorumlarına bak ne dediğimi anlarsın hayırlı olsun
Aslında anlatılcak çok şey var olan 750 tl benim parama oldu
Benim kuzenimde çalışıyor evet saçma ama en fazla veren o emin ol
Maaş fazla olur illaki ama kesintiyi çok yapıyolarmış ayrıca indeed yorumlarını oku derim ben girmeden pişman oldum
Ben ilk ik ile konuştugumda bana sabah 8 bucuk öğlen 4 bucuk birde öğlen 1 bucuk akşam 10 bucuk dendi. 1 gün sonra başka ik. Aradı o apayrı şeyler söyledi. Neyse ben mağazanın serviscisiyle görüştüm 6.20 de alırım seni dedi. Mağaza açılışına internetten bakıyorum 9 gösteriyor. Bziim burdaki migroslarda 9 da açılıyo. Ama serviscisi bana 7.30 iş başı dedi. 7.30 da iş başı yapcağımız yere 6.20 de gidiyoruz + 30 dakika bekliycez birde. Benim hevesimi kursağımda bıraktılar. Birde son olan grev şu bu muhabbetinden sonra birdaha tövbe. Ayrıca bana yakın tonlarca migros varken evime en uzağa atmalarıda saçma neyse sana bol şans yarın yorumunu atarsın çalıltıktan sonra.
Hayırlısı olsun ama sanmıyorum genede sen bilirsin. Umarım iyilerine denk düşersin ama çok zor
Ben zaten 5 ay çalışacağım o yüzden maaşı yüksek + evime yakın istiyorum mobbing her markette var
Evime çok uzak olduğu için servis varmış ama serviste afedersin karga bokunu yemeden alıyo 6 20 de alıo düşün sen gene iş başını 8.30 da yapcakmılsın bana iş başını 7.30 dendi
Ne kadar sürede dönüş sağlıyorlar peki başvuruya ben de kurumsal sitelerinden ve ayrıca mağazaya gidip başvuru yaptım sanal market veya kasiyerlik istediğimi işaretledim forma ama sanal market için dönüş yaparlar mı
Kurumsal sitelerinden başvurdum neredeyse 1 ay olmak üzere aranmadım bile sonra mağazaya gidip form doldurdum 1 hafta oldu olmadı anlamıyorum daha önce sezonluk satış danışmanı olarak çalışmıştım bir de
Bursa'da yaşıyorum kanka kariyerde ilanları yok maalesef :(
3 gün oldu nasık gidiyo iş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Migros’ta sanal market tarafı, klasik kasaya göre daha hareketli ama çoğu kişi kasadan daha rahat buluyor tatlım 😄 Gelen siparişlerin listesini telefondan ya da eldeki cihazdan takip ediyorsun, raftan ürünleri toplayıp kasaya okutuyorsun, sonra da ilgili alana bırakıyorsun, kuryeler alıyor 🚚
İş biraz tempolu, gün boyu ayaktasın ama müşteriyle birebir muhatap olma kısmın daha az 👍 İlk günler reyonları öğrenene kadar yorucu olabilir, sonra otomatiğe bağlıyorsun. Yarın ilk gününse erkenden gidip ortamı gözlemle, ekipten de hiç çekinmeden yardım iste 🧡 Şimdiden bol şans, umarım seversin işi! 🌟