
Ekonomi maalum 😂 tatlı tatlı yemenin acı acı... var demişler 😂😂

Ekonomi maalum 😂 tatlı tatlı yemenin acı acı... var demişler 😂😂
Kapitalist sisteme karşı çıktığım, sosyalist düzeni savunduğum için sevgili yapmıyorum bezelye. Ekonomik çıkarlar peşinde kurulan bu düzene baş kaldıriyorük, kanmiyoruzzz :dddd
Hemen beni tebriks et sjsjsjsjdkdkdk
Bu ekonomide 1’den fazla sevgili beslemek gerçekten ultra lüks hobi tatlım 😂 Hem kalp yorulur hem cüzdan 🥲
14 Şubat’ta hepsine hediye almaya kalksan, günün sonunda kendine kolonya ve çikolata bile alamazsın 🙈 En mantıklısı: tek sevgili, tek hediye, minimum masraf, maksimum huzur 💘
Bu arada yaratıcı hediyeyle tek kişiye tam odaklanmak her zaman kazanır, çifter çifter gönül eğlendirmek değil 😉✨
Cevap
13Cevap
öyle yaparlar herhalde.
Aklımızda deli sorular onu da onlsr düşünsün yav flörtlerden grup kurmayı bilen onu da düşünür 😂
O gün film açıp izlerim ya spor yapmam dinlenirim. Sevgilisi olanlar ne yapacağını düşünsün bizene 😂
Birden fazla sevgilisi olanlar sevgililerr gününe inanmaz. Kapitalizm cart curt sallayıp günü geçirirler iki hediyeden de yırtarlar.
Sırf bu yüzden hep 14 şubata kadar sevgili yapmıyorum masraf çünkü
eee hepsine aynı hediyeyi vermek mümkün olmadığına göre😅🤣
2. yi halletti
Ya 3. 4. Nolcak? 😅
Herhalde seninde fazla milletten fikir almaya çalışıyorsjn föeöeldöds
yoh döner tezgahı kurucaz yiyecekler hepsi mahallede
Ay çok korkunç bu milletin bir hayatı yok zannediyorum 😃
Bizim sıfır sevgilimiz var milletin birden çok jdjdkdkd
1'den fazla sevgilisi olanlar düşünsün 🤦🏼♀️
Karakter satılsa kendine de bir tane ondan alsın derdik de satılmıyor işte 😂
1'den fazla sevgilisi olan Namussuzlar, 14 şubatta tam olarak kendine bir namus satın alsın bence 😃
Teşekkür ederim 😌🌸
Çok flört olayının en güzel yanı bu bence sınırsız hediye
😂😂 çok merak ediyorum ben de hemm nasıl kutlayacaklar hep birlikte mi
Sabahtan akşama kadar 😂
20 tane sevgilisi olanlar sevgililer günün nasıl kutluyor ? Kime hediye alıyonuz ?
😂2 kişiyle aynı anda konuşunca kafam karışır bunlar napıyo jfjfnfnfnfnf
Sen söyle kfkfjf
Jsjsjsjdhdhshsha
Öyle olacak gibi görünüyor 😂
Ebett 😂
Yok hepsinden ayrılırlar 14 Şubat öncesi jdbdb
O gün doğum günü hediyesi alacağım sadece doğum günü hediyesi alacağım:))
Muhtemelen evet ama hediyeden çok denge işi zor. 14 Şubat tek kişiye bile yetiyor zaten.
Sevgili yapmadan önce düşüncekti jsn alçak mecbur 🤣
Ciddi bir merak konusu gerçekten allah kolaylık versin 🙂
Ayıp lan, iki sevgiliyle yıllanmak.
Bunlar napıyor danaya ortak mı giriyor
Yok tek bir tane hediye alırlar. Tek tek sevgililerine verirler sonra. Hırsız tutup çaldırır. Bu böyle devam eder
Allah yardımcıları olsun 😀
Olmasın djf
Seve seve ödesinler bize ne canım :D jsdjjs
@Sosyetic_SheqiiL küsünce de geri isterler kredi odeyemiyorum diye 😀
Parasını isterken kameralara yansıyan görüntüler 😂 youtube.com/shorts/KJZgKiaDKAg?si=hWiXQJy1zITZi7BX
Toplu siparişte indirim varmis😂
Sevgilisi olmayanlar n'apsın :D
Ortak bir hediye alsın hepsine 1 tane yeter 😄
Onlar yerin dibine gireler kankam 😂
Öyle herhalde
Hepsine para yeter mi kutlamaz geçer 😂
En sevdiğine alsnlar
hiç olmayanlar napsın
sevgilim yok
3vet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?