Dünya zaten b**mb*k biryer bi çiçek istedik da
İlk buluşmada çiçek alıcak erkek istiyorum ya çokmu zor?
Dünya zaten b**mb*k biryer bi çiçek istedik da
Cevap
32Cevap
kadın var kadın var işte ilk buluşmada çiçek hak edecek ne var ortada diyen de var, böyle dilenende
Ne dilenmesi ya ben hesabımı kimseye ödetmem ayrıca çiçeğe bile kendini layık görmeyenden ne beklersin hshehegf
Sadece ilk buluşmada ise kolay halledilebilir
aslında zor değil ama onu bulmak için aramayacaksın o seni bulacak
Çok zor değil, sana gelecek erkeğin düşünmesi lazım
Yoo zor değil ben her seferinde aldım sıkıntı yok😊
😁☺️ yüreğin temiz seni anlıyorum ama nasip işte dua etmelisin. Çok da haklısın sevdiğim olsa da alsam
İnşallaj bulursun bana alan oldu ama sonrada çok üzdü yetmiyo be
Çiçek olmuş 3000 direk 200 lükslerden buket yapıp getirsem? 😂😂😂😂
İlk buluşmada çiçek alan erkekten uzak durmanızı tavsiye ederim pembeli dostlar. 😂
İlk bulusmada lahmacuncuta götürsün beni 🙄😁
doğru açıkmış bir kadın sakin olamıyor önce bir şeyler yemeli ahah
basit değil mi ilk buluşmaya bir çiçek ne ki
Yani çok bişey istemiyorsu
Biz aldıkta noldu sanki
Almayan erkek varsa zaten bululma masadan kalk
alalım ne zaman buluşuyoz
Alınabilir almışlığım var papat demedi hemde
Zor değil de gerek yok
Almak isteyen çok olur
Niye alsın ki ilk buluşma da çiçek
Buluşmadan da alırım ya çiçek dediğin nedir
Bir abarttılar ki 100 tl lik seyi
Aynen valla üçün beşin hesabını yapıyorlar
Hele kızlar ne gerek var ne gerek var ot gibiler aynı
boş ver kimin ne dediğini sana bir şey alacak varsa ona şans ver
Yok öyle biri anca odunlar denk geliyor
Vardır ya nerede yaşıyorsun ki?
Bursa
Gizliden çıkıyım yazarmısın?
Olur
Ok
Kolay gibi duruyor çiçek yani alt tarafı 😁
Nerde yaşıyorsun?
Bursa
Şansını kaybettin maalesef
Ayy tühh napicam
Şimdilik bununla idare et 🥲💐🌹
Ankara 'da olsaydın yarın çiçeğin elindeydi 😌
Haklısn
Bulursun
İnşallah bulursun
Evet yanliş ülkedesin burada böyle birsey yok
Zor değil alalım canim
hadi ordan
Alınır ya neden alınmasın
Gereksiz ilk buluşmada
Umarım bulursun
Olur alırız
Almazlar
Ben aliyurum herkes o ince noktada hasas değil o kadar
neyse
Neyseee
Çok kolay
Birini bul öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hiç zor değil güzelim, sadece artık az rastlanır oldu diye böyle düşünüyoruz 💐
İlk buluşmada çiçek almak, “seni özel görüyorum” demek aslında. Romantizmden kaçan çok erkek var ama hâlâ ince düşünceli, emek veren, çiçekle gelen erkekler de var, merak etme 😌
Beklentini düşürmek zorunda değilsin. Doğru insan seni bulduğunda çiçeğini de alırsın, gönlünü de 🌸✨