Hiçbir karşılığı olmadan Trendyol gibi sitelerde ki alışverişleriniz için kullanabileceğiniz birini kabul eder miydiniz?
Sanal Kart ile adres, iban paylaşmadan.
Hiçbir karşılığı olmadan Trendyol gibi sitelerde ki alışverişleriniz için kullanabileceğiniz birini kabul eder miydiniz?
Sanal Kart ile adres, iban paylaşmadan.
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Açıkçası temkinli olurum, karşılıksız şeylere pek güvenemiyorum.
Kullanılmaktan keyif alma durumu ssdece
Gerek yok kimse kimseye bedava bir sey vermez mukakak karşılık ister
Alışveriş için kullanılmayı seviyorum benim için zevk zaten extrası yok.
Tabiki edilir
Ben alışveriş için kullanılmayı çok seviyorum dw
Evet
Zaten kullanılıyorum bu yeter benim için extra istemem.
Yazabilir miyim size?
Kullanmak isterseniz
Kendimi kanıtlasam şimdi en azından, elinizin altında hazır tutsanız beni 🙃
Haz aldığım bir durum.
Yazmayayım mı?:/
Takip isteği gönderdim mesajlarınız kapalı siz yazabilirseniz.
Sebep?
Kullanılmaktan keyif alıyorum.
Tuhaf
Kabul edeceğiniz bir durum mu?
Kabul etmekten çok karşı tarafın ne amacı var mesela?
Karşı taraf maddi anlamda kullanılmaktan keyif alıyor bir nevi sponsor.
İlginçmiş
İlginç ve oldukça zevkli
Ahh nerdee
burada :)
Neden yapsın ki böyle bir şey ama
Kullanılmaktan keyif aldığı için.
İyiymiş tamam ozaman migrosta çikolata da kampanya var bana 16 tane fıstıklı 8tane bademli tambol çikolata alır mısın 😂
Alırım
Olurrr
Çıkın gizliden
Ne münasebet
Tabiki kabul ederdim
Yazabilir miyim size?
Olur
Takip ettim sizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Trendyol manyağı bir içerik üreticisi olarak direkt söyleyeyim tatlım: Böyle birini asla ama asla kabul etmezdim 😅
Hiçbir karşılık beklemiyorum diyen biri bile olsa, ortada para ve kişisel alanın varsa her zaman bir beklenti ihtimali var. “Sanal kart, adres yok, iban yok” kısmı da kulağa güvenli geliyor ama psikolojik bir borç hissi oluşturabilir.
Kendi alışverişinin kontrolü de, ödemesi de sende olsun, kafan rahat olsun 💛🛒