AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Sorun sende tabi. Ortalama altı ya da ortalama olduğun halde kendini çok yüksek görüyorsun belli ki. Her şeyi veren bir erkek isteyip hiçbir şey vermemek lkfmdööf
Şimdi ben sana desem gel tanışalım konuşalım belki kısmet olur evleniriz yuvamızı kurarız sen diyeceksin ki ay aman kalsın ben internetten kimseyle görüşmek istemiyorum falan filan 🫣🙂😊😃
Senin değerin bir erkeğe mi bağlı? Önce bunu bir sorgula..
Ben artık o özlem hasret ile intikarı düşünüyorum. Yalnızım hem dr yas 35
O yuzden gençken gorucu usulle evlenmek lazim en sağlikliysi ya da sevdiğinle nişanlanmak bitti gitti bizim buralarda 35 ohoo çoktan 3 tane çocuk yapmiş oluyorlae
@LeylAsiye tabi aynen öyle. Herkes dalgasını geciyor. Erkek erkege konuşuyoruz sen coktan diyorlar. Kiz gelmez sana çocuklu bul diyorlar. Kadin yuzu gormemis diyorlar. keşke olsa da evlensem. Yani evlenmek istiyorum defalarca denedim. Evet doğru ama olmadı işte. Kim istemezdi ki? Şimdi sıcacık dokunsam. Akşama kadar bir sürü kız gördüm. Bir tanesi anlamadı. Onlar da haklı. Ama kim ne bilir ki? Annem yok babam yok. Kardeşler kendi başının derdinde. Yorgunum. Sevdiğim yok. Aynen öyle. Ya da ölüm gelsin alsın gitsin.
Hoşlandiğin kizdami yok mesela atiyorum bi iş yerimde 35 35 hatun ve hafif hoşlaniyorsun diyelim ilhi goster kadinlar ilgiye oyle açki ilgi gosterince hemen aşik oluyorlar ama ezik gibi davranma
İşine odaklan bazen olmuyor hem kötü olmasından iyidir
25’ine kadar. Sonra kaşar peynir. Sonra temiz yuva istemek 🤨🤔 olacak gibi ben inanıyorum 🤝
Kriterlerin çin Seddi gibidir. Aşanlar da ruhsuz belli ki.
Sorun çiçek almayı bu kadar kompleks yapmanda aslında
Sorun gençliğin/insanların saçma sapan tercihleri
Seçimlerinde bir sorun var gibi. Bunu kendin analiz etmelisin
Nasibini bekle ayrica hep cok güzelim diyenler guzel falan ommuyor büyük ihtimalle ortalama bir yüzün vardır
Kızlar bile bu kadar dertliyse ben artık hiç kafama takmıyayım neden böyle diye🤣
Allah nasib etmemişse omazherşey kısmet bu hayatta bende annemi kaybettim iki kardeş kaldık bu hayatta annen baban sag ise şükretmelisin bence
Aynı şehirde olsak sana çiçek alırdım illaki bulursun kendine göre birisini çevreylede alakalı
Sağ ol. İnşallah mutlu olurum Allah yardımcım olsun
İnşallah bulursun
Amin kardeşim sağolasın
Çiçeğim sen bekle o seni bulur kalbini kapatma genç ❤️
Ben de ayni senin gibiyim ama gel gor ki kendine uygun birini bulmak zor bir de guzel olunca erkekler cekiniyor bu kiz bana bakmaz diye. Hep çirkinler ya da orta tiplerin sevgilisi var dikkat edersen. Bizi gören utanıyor tanismaya
Ağağağağ 27 yaşında senin gibiyim konuşup hoşlandığım birisi vardı 21di yaşı o zamanlar 25dim yalan söylemişti 17 cıkmıştı bayadır o da öyle kaldı valla en son 20de date cıktım düşün durumumu :)
Erkekler çiçek olayına kadınlar gibi bakmıyor gereksiz görüyorlar ama kadını sevmediklerinden değil beyinleri basmıyor sadece
Büyü olabilir benimde kısmetim kapalıydı ve aşırı stres yapıyordum bu durumu annem bilindik güvenilir bir hocaya götürdü beni muska yazdı takmaya başladıktan bir sure sonra kısmetim açıldı baya talibim çıktı , umarım gönlünce biri çıkar karşına
Ya şimdi burada ne kadar doğru olur konuşsam bilmiyorum ama senin de herkes gibi mutlu olmaya hakin var merak etme Allah'tan ümit kesilmez ummadığın anda mutluluğun fazlasını yakalarsınız inşalah 🙏 🙃
Bazıları için bu durum ne yaparsan yap hayırlısını dilemedikçe olmuyor, bir şekilde ya elden kaçıp gidiyor ya da bir yerde bozuluyor ve bitiyor.
Sizin gibilerin ya kriteri olduğundan yüksek ya da güven sorunu oluyor
Her ikisi de varsa noluyor 🫣
Yüksek ihtimal ya evde kalıyorsun ya da istemeye istemeye birini seçmek zorunda kalıp mutlu olmaya çalışıyorsun
Kısaca kendi düşen ağlamasın
26 yaşıma kadar ben de böyleydim, depresyona bile girmiştim. Ne zaman ve nereden çıkacağı gerçekten belli olmuyor, bizzat yaşadığım için söylüyorum.
Bize denk gelmiyor sizin gibiler , bende geçen hafta beğendiğim sandığım birine 2 eşarp 1 şal aldım en sevdiği renk , sonra hislerimi açıkladım , kız tekmeyi koydu totoma mal gibi kaldım
Yook karşına çıkan davar ya da davarlar sorun iki güzel kelime söyleyip bir gül veremiyorlarsa vs senin şanssızlığın karşına maalesef hep öküzler çıkmışş mööö😁
Üzüldüm şimdi. Benimde 3 senedir flörtüm dahi yok. Ciddi erkek genelde istemiyorlar. Sanırım sen gevşek erkeklere denk geldin. Aslında bu düşüncelerle en güzelini hakediyorsun
Cidi olmasa da hediye alınmalı flört olsa bile alınır sonuç olarak flörtte bi ilişkidir slk olmayın bu kadar yeter be
Hediye alınır tabiki
Kardeşim ben eşimle 29 yaşında tanıştım ve 30 da evlendim hiç merak etme ikimizinde ilk ilişkisiydik. Kader hiç ummadığın zaman karşına öyle birini çıkartır ki.
Eğer kapanirim diyorsan kimliğini gönder yarın nikah işlemlerini başlatalım 😄
Bende 30 u geçtim hiç sevgilim olmadı takmayın insanlar kötü
erkek kalmadı ki doğru dürüst sorun sen değilsin ayrıca 27 gerçekten çok da büyük bi yaş değil belki senin aşk hayatrın daha geç hareketlenecek
Bende aynıyım 27 yaşındayım hiç sevgilim olmadı görücü usulü iki flortum oldu yürümedi buyu mu var diyorum görücü tarzı oldu mu hiç sende
Bende 21 im benimde hiç olmuyor bi çıkma teklifi bile almadım ama sanırım sende dışarıdan benim gibi soğuk duruyorsun ya da fazla kendimize odaklı bakımımıza düşkün olduğumuz için erkekler çıkma teklifi edecek özgüveni bulamıyor
Puhahaha
Allah Allah hiç mi çeyizini verdiğin bir erkek arkadaşın olmadı hani derler ya bir kadının en değerli çeyizi öpülmemiş dudaklarıdır diye
Zamana bırak ablacım kader kısmet işi. Nasibin varsa zaten bulur seni nasibin yoksa da fazla zorlama derim
ben çoğu zaman sorunu kendimde aramamayı tercih ediyorum ama hatam olduğunda fark ediyorum
Sırf sevinsinler diye bi bağ bahçe çicek dağıtırdım ama nerdeee
Çevrenizdeki güvenilir arkadaşların arkadaşları ile tanışın.
sorun sende değil ya bu dönem cok farklı tuhaf bir döneme girdik
Çiçek de aldım kıymetli hediye de sonuç önemli boş ver...
Bende aynıyım bacı ağzımla istedim bir b*k almadı güzel kardeşim
Nasıl bir karaktersin? Bazı şeyleri ciddiye alıyor olabilir misin?
İlk buluşma da sana çiçek getirmiyor lar mı koy kapıya
Senin için bir demet çiçek buketi yapıcam çiçek sepetinden göndericem.
Çok detaycısın alınan çiçeği bile beğenmiyeceğinden korktukları için almamışlardır
Elbette olur ama bu işlerde biraz atilganlik da önemli bide zamanla tanımak
Ablam sana çiçek alırım ben ya. Komşumuzun bahçesinde renk renk var
çalışıyor musun
Sabır
@irrigate bekarsan senin sıkıntı benden büyük. Seni okur yazar kursa göndericem teyzem😂😂
Hadi tanisalim desem yok dersin demekki problem sende
İşte senin gibi erkekler yüzünden yalnız kalıyorum.
Şu ağza bak
Hata nerede?
Bnde senn gibi dusunuyorum ama yok işte. Sebep şu guven problemi. Karsilikli guvenle baslasa olcak biseyler ama bmde sende guvenemiyorsun
Cevap?
Bana direk problemli etiketi yapıştırıyorsun sence tanışır mıyım?
Peki tanisalim desem tanisacakmiydin hadi haksiz cikart beni
Herkes Hakkettiğini yaşar derler. Oyna devam.
Ne demek bu anlamadım bi günahım yok kimseyi yarı yolda bırakmadım aksine benim güvenim inancım kırıldı
sebep?
Devir iğrenç ben öyle bir insan olamıyorum karşıma kim çıktıysa pes dedim herkes Allah'ı unutmuş gibi haşa tövbe
Kıyametin de kopması lazım. Unutulacak ki hatırlansın.
Tamam abi
Halen geç değil. 40 yaşında da çıkabilir.
Sorun görünüşün de olabilir
O gelsin çiçek bahçesi edeceğiz
Ben sana cicek alirim ki
Yok sorunlar erkeklerde
Belki de çok şey istiyorsun
Doğru yerde aramıyorsun deme ki
Hiç sevgilin ılmadı mı?
Olabilir. Nasip bu işler
Sana iyi biri neden denk gelmemiş iyi birisin
Hahaha. Benim de yaş 25 hiç bir kadına çiçek almadım. Buna değer biri olmadı çünkü. Kasma