Ailesini depremde kaybeden biri olarak kardeşime doğum günü için ikinci el gitar bulabilir miyim?

merhaba daha öncede doğum günüm de buraya yazmıştım , arkadaşlar ben yirmi iki yaşındayım ve maalesef o depremde ailemi kaybettim, bunu sürekli de dile getirmekte istemiyorum aslında çok mutsuz ve yalnızım sanki omuzlarımda ağır bir yük var hep çabalıyorum hep birşeyler sürekli, yemek bile alacak parayı bulamıyorum hem okuyorum hem çalışıyorum, bugün tek kalan kardeşimin doğum günü hem anne hem abla olmaya çalışıyorum, bugün de baba olmam gerekiyor, doüum gününde gitar istiyor, kırılmıştı kendisi, çok özür dileyerek soruyorum, elinde kullanmadığı gitarı olan var mı? bana gönderseniz, ben temizler pür pak yeni gibi yaparım.. özür dilerim vaktinizi aldığım için

Ailesini depremde kaybeden biri olarak kardeşime doğum günü için ikinci el gitar bulabilir miyim?
Cevapla